Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتشار تصاویری جاسوسی از میتسوبیشی L200 پیکاپ جدید

کارخانه ژاپنی میتسوبیشی به تازگی اعلام کرد که پیکاپ جدید میتسوبیشی L200 یا تریتون را 18 آبان ماه رونمایی می‌کند. از این رو تا به امروز تصاویر جاسوسی و تیزرهای زیادی از این پیکاپ منتشر شده است.

با توجه به تیزرهای قبلی منتشر شده از این خودرو و تصاویر جاسوسی جدید میتسوبیشی L200 جدید جلو پنجره دینامیک تازه دارد. به علاوه در جلوی خودرو چراغ‌های LED نواری شکل در دو ردیف که ردیف پایینی مه شکن هست. طراحی این پیکاپ جدید زوایای بیشتری در بدنه خود نسبت به مدل‌های قبلی دارد که با تریم‌های کرومی یا نقره‌ای نمایش داده شده است.

بنا به گزارش منتشر شده از سوی مسئولان میتسوبیشی سری 6 میتسوبیشی L200 یا تریتون مهندسی با طراحی بسیار سخت و خشن دارد که کارایی، عملکرد، ایمنی و رانندگی راحت در هر شرایطی از فصول را دارد.کارشناسان خودرو پیش‌بینی کرده‌اند که در داخل کابین تغییرات جدی رخ دهد که شامل طراحی و اضافه کردن تکنولوژیهای مختلف هست که هم شامل سیستم سرگرمی و اطلاعات و ایمنی خودرو می‌شود. مدل فعلی این پیکاپ مجهز به پیشرانه 4 سیلندر توربودیزلی DI-D با گنجایش 2.4 لیتری برای بازار اروپا با قدرت خروجی 151 یا 178 اسب بخار هست که به احتمال زیاد این مدل جدید می‌تواند همین پیشرانه را داشته باشد یا پیشرانه قوی‌تری روی آن نصب گردد. برای خبرهای بیشتر از این خودرو و دیگر محصولات میتسوبیشی همراه چرخان باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.