Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو ویژه آبان 97

مدیران خودرو از جمله شرکت‌هایی است که این روزها به دلیل اوضاع پیش آمده روزهای خوبی را در زمینه فروش محصولاتش پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که ادامه این وضعیت احتمالا برای اولین بار در تاریخ محصولات این شرکت منجر به ثبت رکوردهایی خواهد شد که قبل از این حتی تصورش برای محصولاتی مانند ام وی ام و چری یک امر بسیار بعید به نظر می‌رسید!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که مونتاژکننده محصولات چری در ایران محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات خود رونمایی کرد که طبق روال معمول این روزهای خودروسازان به صورت پیش فروش بوده و بدون مشخص بودن قیمت قطعی خودرو اعلام شده است.

مدیران خودرو چری تیگو7این شرایط فروش که از امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، با موعد تحویل 90 روز کاری بوده و مشتری پس از واریز وجه پیش پرداخت بایستی طبق دعوتنامه صادر شده تکمیل وجه لازم را انجام دهد.

از نکات جالب این طرح پیش فروش سود مشارکت 13 درصدی آن است که عملا با توجه به مشخص نبودن قیمت قطعی خودرو یک سود بسیار اندک محسوب می‌شود و از سوی دیگر سود انصراف این خودروها 6 درصد تعیین شده است که معمولا در خودروسازان دیگر چیزی در حدود 3 الی 4 درصد زیر نرخ سود مشارکت تعیین می‌شود! به نوعی مدیران خودرو خواسته مشتری خود را برای تحویل نگرفتن خودروهایش که احتمالا با قیمت‌های بسیار متفاوت نسبت به زمان فعلی خواهد بود، جریمه نماید!

مدل همگی خودروها 97 خواهد بود که با توجه به قرار گرفتن زمان تحویل در اواخر دی ماه سال جاری ضرر قابل توجهی به مشتریان برای تحویل این خودروها با مدل سال جاری وارد می‌شود چرا که معمولا خودروسازان از ابتدای دی ماه خودروهای خود را با مدل سال بعد به مشتریان تحویل می‌دهند.

محصولات MVMشرایط فروش ام وی ام X22

این خودرو در 4 مدل موجود به فروش می‌رسد و مشتری با پرداخت مبالغی در حدود 65 تا 77 میلیون تومان نسبت به مدل انتخابی قادر به ثبت سفارش خواهد بود. همچنین گفتنی است که این خودرو جزو محصولات پرطرفدار مدیران محسوب می‌شود.

شرایط فروش ام وی ام X33

دومین خودرو در این طرح مربوط به مدل اسپورت ایکس 33 بوده و سایر مدل‌های این خودرو که البته استقبال چندانی از آن وجود ندارد، در این طرح فروش عرضه نمی‌شوند. مشتری برای ثبت نام در این طرح فروش بایستی 89 میلیون و 520 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب مدیران خودرو واریز نماید. مدل تحویلی خودرو 97 و قیمت قطعی پس از صدور دعوتنامه مشخص می‌شود.

به سوپر گروه ام‌وی‌ام X33 ملحق شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.