مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 1399

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در سه ماه اخیر یکی از متهمین اصلی احتکار خودرو و کاهش عرضه در بازار محسوب می‌شود در یک اقدامی جالب شرایط فروشی را به بازار عرضه کرد که برای اولین بار با موعد تحویل فروردین 99 بوده و عملا وضعیت این شرکت را به سال‌های 90 و 91 برگردانده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولاتش خبر داد که مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ تعیین شده به عنوان پیش پرداخت سفارش خود را با موعد تحویل یک تا دو سال آینده ثبت کنند!

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرواین طرح فروش ایران‌خودرو در حالی است که به نظر می‌رسد به زودی افزایش قیمت بسیار زیادی در محصولات این شرکت رخ خواهد داد و عملا خریدهای طولانی مدت این چنینی و تقاضای سفته بازی آن از بین خواهد رفت و مشتریانی که به تصور فاصله قیمت بازار و کارخانه فعلی اقدام به ثبت سفارش در سامانه ایران‌خودرو می کنند، دچار ضرر خواهند شد!

البته گفتنی است که ایران‌خودرو بر خلاف طرحی که چندی پیش ارائه کرده بود و هیچ اطلاعاتی از خودروی پیش فروش شده در آن وجود نداشت در این طرح فروش خودروهای وانت آریسان، پژو 206، رانا، پژو 405، سمند، سورن، دنا و پژو پارس بنزینی را برای عرضه به مشتریان ارائه داده است.

سود مشارکت 17 تا 19 درصدی برای این طرح فروش در نظر گرفته و مشتریانی که قبل از تحویل خودرو انصراف دهند از سود انصراف 15 تا 17 درصد بهره مند می‌شوند که با توجه به وضعیت تشریح شده در بالا به احتمالا فراوان با این موقعیت روبرو خواهند شد!

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودروقیمت قطعی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد و مشتری پس از کسر سود مشارکت تعیین شده بایستی باقیمانده وجه را پرداخت کرده و خودروی خود را تحویل بگیرد. گفتنی است که کمترین مبلغ پرداختی در این طرح فروش برای وانت آریسان با پیش پرداخت 15 میلیون و 900 هزار تومان بوده و بالاترین پیش پرداخت نیز به دنا با 23 میلیون و 500 هزار تومان تعلق دارد.

از دیگر شرایط فروش قابل ذکر برای این شرایط فروش قابلیت ثبت نام هر خودرو با یک کد ملی است که امکان سوداگری را برای دلالان از بین می‌برد. البته دیگر شرایط فروش مانند عدم خرید خودرو در ماه‌های گذشته از این شرکت و همچنین عدم خرید خودرو از سایپا در طرح فروش قبلی آن از جمله شرایط خاص این طرح فروش به حساب می‌آید.

البته روابط عمومی ایران‌خودرو مورد مربوط به گواهینامه‌دار بودن فرد خریدار و یا عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام را برای این طرح فروش قید نکرده است.

کارشناسان می‌گویند که این طرح فروش ایران‌خودرو برای افرادی که به دنبال خرید خودرو برای دلالی هستند مناسب نبوده و قطعا در ماه‌های آتی شاهد ثبات در بازار خواهیم بود و عملا سود ایجاد شده در بازار برای خودرو از بین خواهد رفت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. به نظر من ادم باید دیوانه باشه با ایران خودرو داد و ستد کنه .واگر این مطلب را میخونی اگه بچه مردی پیام رو گوشی من نفرستید .چون یک بار زندگی منا ازم گرفته این دزد خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا