مکمل بنزین
گوناگونخبر

رندر جدیدی از مینی ون لکسوس منتشر شد!

هفته پیش گزارشی درباره ورود مینی ون لکسوس در رسانه‌های مجازی منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. رئیس بخش لکسوس در شهر مانیلا فیلیپین، ریموند رودریگز، نیز در مصاحبه خبری این موضوع را تایید کرد.

دیروز رندر جدیدی از با توجه به بیانات این رئیس در وب‌سایت Motor1.com منتشر شده که خودروی لوکس مینی ون این برند را نشان می‌دهد. بسیاری از کارشناسان این خودرو را شبیه به مینی ون تویوتا آلفارد دانسته‌اند که نسخه لوکس آن هست. البته این رندر تفاوت‌های ویژه‌ای دارد، برای مثال شبکه توری جلوی این مینی ون تهاجمی‌تر و شیک طراحی شده و چراغ‌های LED در جلو زاویه دار در هر دو گوشه چپ و راست خودرو تعبیه شده‌اند. به علاوه تریم‌های L شکل در کنار چراغ‌های مه شکن جذابیت این خودرو را دو چندان کرده است. همچنین لوگوی برند لکسوس بر روی چرخ‌های این مینی ون نصب شده است.

در سال 2014 میلادی بسیاری از فروشگاه‌ها در ژاپن، چین و دیگر کشورهای آسیای شرقی در خواست خرید مینی ون یا خودروی خانوادگی داده‌ بودند. از سوی دیگر مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سیاستمداران وسیله نقلیه‌ای احتیاج دارند که فضای زیادی را در داخل کابین داشته باشد و حتی از خودروهای لوکس سدان بزرگتر باشد.

با وجود درخواست‌های زیاد برای مینی ون لکسوس، هنوز خبری درباره وارد شدن این مدل بر روی خط تولید منتشر نشده است. در حال حاضر  تیپ کراس‌اوورهای برند لکسوس در بازار جهانی فروش بالایی دارند؛ برای مثال مدل UX در روی خط تولید هست و شایعه شده به زودی شاسی‌بلند جدیدی جایگزین مدل UX در بازار خواهد شد. برای خبرهای بیشتر از این وسیله نقلیه و دیگر محصولات لکسوس همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا