مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

معرفی و بررسی مرسدس GLE مدل 2019 (ویدئوی اختصاصی)

دومین نسل از مرسدس GLE به تازگی رونمایی شد و مشخصات آن در رسانه‌ها منتشر گردید. این خودروی شاسی‌بلند جایگزین برای کلاس M مرسدس بنز به شمار می‌آید و در رده خودروی شاسی‌بلند با ابعاد متوسط هست.

شاسی‌بلند مرسدس GLE مدل 2019 در اوایل بهار سال آینده وارد بازار می‌شود و می‌تواند رقبایی مانند بی‌ام‌و X5 یا آئودی Q7 داشته باشد. خریداران این خودروی لوکس می‌توانند خودرویی با تکنولوژی و فناوریهای بالا داشته باشند، برای مثال در داخل کابین سیستم سرگرمی و اطلاعات جدید MBUX با دو پنل دیجیتالی استاندارد کار گذاشته شده است. شاسی‌بلند GLE در نمایشگاه خودرو پاریس چندین هفته پیش در کنار کراس‌اوور برقی EQC و خودروی سالنی کلاس A به نمایش درآمد.

شاسی‌بلند مرسدس GLE مدل 2019 در دو نسخه استاندارد 300d و بالاتر 450 به بازار می‌آید که هنوز اطلاعاتی درباره نسخه استاندارد آن به بیرون درز پیدا نکرده است ولی برای نسخه بالاتر می‌توان گفت که مجهز به پیشرانه 6 سیلندر بنزینی متصل به جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک با قدرت خروجی 362 اسب بخار و حداکثر گشتاور 369 پوند فوت هست که می‌تواند سیستم هیبریدی با پیشرانه برقی 48 ولتی را داشته باشد. احتمال دارد از این مدل نسخه‌های پلاگین هیبریدی هم با ورژن‌های AMG به بازار راه پیدا کنند.

از تجهیزات ایمنی این شاسی‌بلند می‌توان به سیستم نیمه خودران که شامل کمک راننده برای توقف و حرکت مرسدس هست که به راننده در جاده‌های پرترافیک کمک می‌کند تا رانندگی بهتر و راحت‌تری داشته باشد. همچنین سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سیستم تعلیق E-Active Body Control برای هندلینگ هر چه بهتر نیز برای مرسدس GLE مدل 2019 تعبیه شده است. به علاوه کابین این خودرو می‌تواند فضای کافی برای 7 سرنشین را فراهم کند.

قیمت نسخه استاندارد این خودروی لوکس در بازار انگلستان 54 هزار پوند خواهد بود و برای نسخه بالاتر نیز مبلغ بیشتری باید بپردازید. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی شاسی‌بلند مرسدس بنز GLE مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا