مکمل بنزین
گوناگونخبر

فراری انزو رها شده و دردسرهای آن!

شهر دبی در امارات متحده عربی جولانگاه خودروهای نادر و قدرتمندی است که برخی از آنها قیمتی گزاف و چشمگیر دارند. یکی از این خودروها، یک فراری انزو است که در سال 2012 توسط مردی انگلیسی خریداری شده است. این سوپر اسپرت ایتالیایی حدود 20 ماه در انبارهای خودروی امارات رها شده و پلیس اینترپل امارات به دنبال مالک آن تحقیقات زیادی انجام داده است که هیچ کدام به نتیجه نرسیده است.

wall-twitter56b69df03c9da

حال که پلیس دبی تصمیم به فروش این خودرو گرفته، با موانع قانونی فراوانی روبرو شده است. به گفته مقامات امارات این خودرو فروخته نخواهد شد تا زمانی که مشکلات پیچیده قانونی آن حل شود. سرهنگ Saif Muhai Al Mazroui ، مدیر اداره ترافیک پلیس دبی گفته است که تا زمان حل مشکلات قانونی، این خودرو را در داخل انبار برای محافظت از نور خورشید نگهداری می‌کنیم.

فراری انزو یک ابرخودروی فوق‌العاده است که تنها 399 دستگاه از آن ساخته شده و علاقه‌مندان آمریکایی برای خرید آن پیشنهاد 1.6 میلیون دلاری به پلیس امارات داده‌اند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا