Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کلاهبرداری از پیش فروش ایران‌خودرو با ترفندهای عجیب!

پیش فروش ایران‌خودرو که این روزها به یکی از جذاب‌ترین خبرهای موجود در صنعت خودروی کشور تبدیل شده منجر به کلاهبرداری‌های عجیب گردیده که عملا باعث شده تا روابط عمومی این شرکت وارد عمل شده و نسبت به این کلاهبرداری‌ها هشدار دهد! به نظر می‌رسد که وضعیت پیش آمده در بحث پیش فروش ایران‌خودرو باعث شده تا بعضی‌ها به طمع این جذابیت بیش از حد وارد عمل شده و برای خود پولی را دست و پا کنند!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که چندماهی است با هجمه تقاضای بسیار زیادی روبرو شده است طی چند مرحله پیش فروش‌هایی را انجام داده که رکوردهای عجیب و غریبی را ثبت نموده‌اند! از فروش محصولات این شرکت در چند دقیقه تا ورود چند میلیون نفر به سایت فروش این شرکت نشان دهنده جذابیتی است که سفته بازی خودرو برای مردم دارد که حالا به عنوان یک دلال حرفه‌ای عمل می‌کنند!

طرح فروش ایران‌خودروجذابی این پیش فروش‌ها زمانی مشخص می‌شود که بدانیم حتی برای یکی از انواع پیش فروش ایران‌خودرو یعنی پیش فروش بدون مشخص بودن نوع خودرو، بدون مشخص بودن قیمت خودرو و بدون مشخص بودن تاریخ تحویل دقیق (به دلیل قابلیت تمدید شرایط یکساله) بازهم چند هزار نفر اقدام به ثبت سفارش می‌کنند و عملا همه این موارد باعث شده تا بعضی از سودجویان وارد عمل شده و با وعده‌های عجیب به مشتریان بتوانند کلاه مردم را برداشته و عملا پیچیدگی‌های وضعیت فعلی را پیچیده‌تر نمایند.

به طور مثال یکی از ترفندهای موجود در بازار خودرو که به وفور قابل مشاهده است موضوع قراردادی است که بعضی از افراد و شرکت‌ها با ایران‌خودرو دارند و عملا این ادعا صرفا یک ادعای پوچ و توخالی است و هیچ گونه منشا و منبع و سندی ندارد!

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودروروابط عمومی ایران خودرو صراحتا اعلام کرده است که در زمینه پیش فروش ایران‌خودرو با هیچ گونه شرکت و فردی قراردادی نداشته و هیچ شرکت و فردی غیر از روش اعلامی در سایت فروش این شرکت توانایی ثبت سفارش را نداشته و عملا ثبت سفارش خارج از سیستم تعیین شده امکان پذیر نیست.

همچنین گروه خودروسازی ایران‌خودرو اعلام کرده است که آن دسته از مشتریانی که قصد خرید محصولات این شرکت را دارند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور از جزئیات مربوط پیش فروش ایران‌خودرو مطلع شده و عملا روند کار را متوجه شوند که در پیش فروش‌های اخیر انجام شده عملا برای این نماینده‌ها نیز امکان ثبت نام وجود ندارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.