Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرکت MV Agusta از جدیدترین موتورسیکلت قدرتمند خود رونمایی کرد!

کلادیو کاستیگلیونی نام خود را به خاطر نجات دادن برندهای مختلف سازنده موتورسیکلت، مانند دوکاتی وهوسکوارنا به شهرت رسانده است. او در سال 1991 مالک برند MV Agusta شد و همچنین در سال 1997 دست به تولید موتور F4 خود زد.

مدل F4CC که در سال 2008 و توسط این شرکت به تولید رسید، یک نسخه خاص از F4 بود که به‌افتخار نام آقای کاستیگلیونی به تولید رسید. موتوری که می‌توانست به نهایت سرعت فوق‌العاده زیاد 314 کیلومتر بر ساعت برسد.

آخرین نسخه از این موتورسیکلت جذاب ایتالیایی، به خاطر تکامل‌هایی که روی آن صورت گرفته، به‌مراتب تهاجمی‌تر از نسخه‌های پیشین شده است. تمامی بدنه این موتور به همراه رینگ های آن، از فیبر کربن هستند. این موتور جدید همچنین با ترمزهای موسوم به برمبو استیلما و سیستم تعلیق اولینس(Ohlins) همراه شده است.

قلب تپنده این موتور، همچنین با میله‌های اتصال‌دهنده‌ای از جنس تیتانیوم همراه شده و به همراه این میله‌ها، میل لنگی با وزن کمتر و با تعادل بیشتر و ورودی‌های هوایی بازبینی‌شده نیز قرارگرفته‌اند.

موتوری که با سیستم خروجی دود تیتانیومی SC Project می‌تواند تا نهایت قدرت عالی 215 اسب بخار را تولید کند. تمامی این قدرت خروجی موتور، با یک سامانه کمک‌راننده نیز همراه شده است. سامانه‌ای که با در اختیار قرار دادن چهار حالت مختلف به راننده، از تصادف‌های ناگهانی و صدمه زدن به خود راننده و بدنه گران فیبر کربنی موتور جلوگیری می‌کند.

همچنین صفحه‌نمایشی نیز به‌منظور نشان دادن اطلاعات مختلف موتور و GPS، روبروی دید راننده قرارگرفته است.

شرکت ایتالیایی MV Agusta قرار است تنها 200 عدد از این موتور خوش‌چهره قدرتمند ساخته و هنوز قیمت آن را نیز اعلام نکرده‌اند؛ اما با توجه به نسخه F4CC 2008 این موتور که برچسب قیمتی 120,000 دلاری را به همراه داشت، انتظار می‌رود که قیمت نسخه جدید، فراتر از نسخه 2008 باشد.

منبع rideapart
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.