مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان ماکسیما 2019 در لس آنجلس رونمایی می شود

شرکت ژاپنی نیسان قرار است در نمایشگاه خودرویی پیش روی لس‌آنجلس، خودروی فیس لیفت و البته پرچم‌دار خود را به صحنه نمایش بیاورد.

این خودروساز اعلام کرده است که تا اواخر ماه آینده میلادی، سدان خوش‌چهره‌ای که پرچم‌دار سدان های دیگر نیسان است را به لس‌آنجلس آمریکا بیاورد. خودرویی که با تغییرات صورت گرفته روی آن، به‌حق می‌توان آن را پرچم‌دار خوبی برای برند اصیل ژاپنی دانست.

اگرچه این تغییرات صورت گرفته روی آن را نمی‌توان جزء تغییرات انقلابی به شمار آورد، اما به‌قدری تفاوت ایجادشده است که بتوان شاهد یک خودروی جدید از طرف نیسان بود. تفاوت طراحی از قسمت جلو شروع‌شده به‌طوری‌که می‌توانیم چراغ‌هایی را در جلوی ماکسیما جدید ببینیم که شباهت زیادی به خودروی آلتیما نیسان دارند.

طراحی جلوپنجره نیز با جلوتر قرار گرفتن آن نسبت به چراغ‌های جلویی، صورت خاصی را به ماکسیما بخشیده‌اند. همچنین اگرچه نیسان تصاویری را از قسمت عقبی خودرو منتشر نکرده اما در تصاویر جاسوسی که قبلاً از این خودرو منتشرشده بود، شاهد این بودیم که طراحی قسمت پایین در عقب خودرو به‌قدری تغییر کرده است تا بتواند خود را با خروجی‌های اگزوز چهارتایی به‌خوبی تطبیق دهد.

هنوز از درون کابین این پرچم‌دار ژاپنی نیسان نیز چیزی منتشرنشده اما قرار گرفتن فن‌آوری سپر ایمنی 360 چیزی است که نیسان به‌صورت حق انتخاب، به مشتریانش عرضه خواهد کرد. سامانه ایمنی که شامل موارد مشترک با خودروهای مردن امروزی مانند، تشخیص نقاط کور بیرون خودرو، هشدار عبور از ترافیک، کروز کنترل هوشمند به همراه رادار که راننده را از کاهش سرعت دو خودروی جلویی ماکسیما مطلع می‌کند.

همچنین در درون خودرو، حسگرهایی کار گذاشته‌شده که در صورت مشاهده ورودی‌های نامنظم از طرف یک راننده مست، می‌تواند راننده را از خطرات احتمالی مطلع سازد. اگرچه این ماکسیما جدید شامل سامانه‌های جدید نیز بوده و آن را به راننده و سرنشینان هدیه می‌دهد اما نیسان از به کار بردن سامانه‌های کمک‌راننده‌ای مانند ترمز اضطراری یا ورودی خودکار فرمان برای نگه‌داشتن خودرو بین خطوط، خودداری کرده است.

در مورد قوای محرکه به نظر می‌رسد نیسان تغییری روی آن نداده باشد و پرچم‌دار جدیدش را با همان موتور فعلی 3.5 لیتری 6 سیلندر که 300 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، روانه بازار خواهد کرد. قدرتی که از طریق جعبه‌دنده CVT، به چرخ‌های جلویی خودرو منتقل می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا