مکمل بنزین
تماشاخانه

معرفی و بررسی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X7 (ویدئوی اختصاصی)

شاسی‌بلند بی‌ام‌و X7، از لحاظ ابعادی بزرگترین شاسی‌بلند موجود در بازار هست که در سری خودروهای لوکس X آلمانی قرار گرفته است.

این خودروی شاسی‌بلند ابعادی به طول 5151، پهنای 2000، ارتفاع 1805 و فاصله بین چرخ‌ها 3105 میلی‌متر دارد که از هارمونی خاصی دارد و به عنوان مدلی سرشناس از سری بی‌ام‌و X تعریف شده است. یکی از ویژگی‌های بی‌ام‌و X7 عناصر کرومی کار گذاشته شده در جلو و عقب خودرو هست که هماهنگی این مدل را دو چندان کرده است.شبکه توری کلیوی شکل در جلوی این شاسی‌بلند همانند دیگر مدل‌های سری X هست که با دو نوار باریک کشیده چراغ‌های LED صورتی پلنگی شکل را به خودرو داده؛ از سوی دیگر رنگ آبی این چراغ‌ها با شکل x مانند روشنایی هگزاگونال را به خودرو می‌دهد.بی‌ام‌و X7 مدل 2019 مجهز به پیشرانه 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری با قدرت 335 اسب بخار و حداکثر گشتاور 330 پوند فوت متصل به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هست که در 5.8 ثانیه می‌تواند شتاب خود را از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و در جاده‌ها حداکثر 210 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد. این شاسی‌بلند در آزمایشات مختلف کارشناسان توانسته از 10 امتیاز 9.2 آن را کسب کند.از نظر کارشناسان خودرو نقاط قوت بی‌ام‌و X7  چراغ‌های بی‌نظیر در جلوی خودرو، بزرگترین توری مشبک در جلوی خودرو، چرخ‌های 22 اینچی، چراغ‌های LED استاندارد، کاربردی بودن تجهیزات داخل کابین و صندوق عقب جادار هست.در داخل خودرو به راحتی 7 سرنشین با فضای مناسب و جای پا کافی می‌توانند بنشینند. همچنین سقف شیشه‌ای پانارومیک استاندارد با شیشه بزرگ جلو پنجره به همراه هدزآپ‌های تعبیه شده می‌تواند ایمنی و جذابیت خودرو را دو چندان کند.

این شاسی‌بلند در بازار می‌تواند رقبایی مانند مرسدس بنز GLS و کادیلاک اسکالید داشته باشد. نسخه استاندارد این خودرو حدود 74 و نسخه پیشرفته آن 94 هزار دلار در بازار معامله می‌شود.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X7 مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا