Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کراس‌اوور فولکس‌واگن T-Cross رونمایی شد

به تازگی کراس‌اوور شهری فولکس‌واگن T-Cross در فضای مجازی بطور همزمان در سه شهر شانگهای، سائوپائولو و آمستردام به نمایش درآمد. همانطوری که به نظر می‌رسد این خودروساز تنها در ایالات متحده این خودرو را رونمایی نکرده است.

فولکس‌واگن T-Cross سایز کوچکی دارد و از لحاظ ابعادب مابین دو خودروی تیگوان و تیگوان Limited قرار گرفته است. در واقع این خودرو در ورژن کامپکت با پلتفرم MQB ساخته شده و پلتفرمی شبیه به خودروهای شهری آئودی A1 و فولکس‌واگن پولو دارد.

رئیس بخش عملیات ساخت فولکس‌واگن T-Cross، رالف برنداستاتر در مصاحبه مطبوعاتی خود در آمستردام اعلام کرد که این خودروی جدید در سه جای مختلف دنیا به نمایش درآمده که نشان می‌دهد این خودرو یکی از محصولات استراتژیک برای فروش این کارخانه آلمانی است. پیشرانه کراس‌اوور T-Cross در چهار مدل مختلف توربوشارژ: 3 مدل گازوئیلی و یک مدل دیزلی به نمایش درآمده که همه آنها قدرت خروجی مابین 95 الی 150 اسب بخار با فیلترهای مناسب برای خروجی مناسب استاندارد یورو 6d-TEMP دارند.

فولکس‌واگن T-Cross شاید یکی از خودروهای سایز کوچک تولیدی این کارخانه آلمانی باشد ولی طبق استانداردهای به روز و سیستم ایمنی پیشرفته مانند تشخیص عابران پیاده و سیستم ترمز اضطراری، سیستم کمکی تشخیص نقاط کور به همراه هشدار ترافیک از خودروهای عقب هست. به علاوه گزینه اختیاری پارک خودکار در مکان‌های شلوغ، شارژ بدون سیم گوشی هوشمند و چهار رابط USB می‌تواند رانندگی با این خودرو را لذت بخش‌تر کند. در نهایت باید اعلام کنیم نمونه‌های پیشرفته و مخصوص این خودرو تنها برای بازار چین و آمریکای جنوبی در نظر گرفته شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.