مکمل بنزین
گوناگونخبر

رندر جدیدی از پیکاپ بی‌ام‌و X7 منتشر شد

در نیمه اول سال میلادی جاری بی‌ام‌و اعلام کرد وارد سگمنت خودروهای پیکاپ می‌شود. از سوی دیگر خریداران استرالیایی استقبال زیادی برای خرید خودروهای مرسدس بنز کلاس X نشان دادند.

در حال حاضر در قاره اقیانوسیه حدود 15 درصد از فروش به خودروهای پیکاپ تعلق دارد؛ در نتیجه بسیاری از خودروسازان مشهور برای گرفتن این بخش از بازار به دنبال طراحی و تولید هر چه بیشتر خودروها در این سگمنت هستند. با این وجود، اوایل ماه گذشته بی‌ام‌و بعد از رونمایی شاسی‌بلند X7  تایید کرد که هیچ قصدی برای ورود به این بازار را ندارد چرا که تجارت در این بخش سرمایه‌گذاری عظیمی می‌طلبد.

بنا به گزارش منتشر شده از سوی این کمپانی تنها استرالیا و شاید آمریکای شمالی بازار خوبی برای خرید پیکاپ و مدل‌های کامیونی وجود داشته باشد ولی طرفداران بی‌ام‌و سعی کرده‌اند رندر جدیدی از پیکاپ مدل ‌X7  را طراحی کنند و در فضای مجازی منتشر نمایند.

با این احتمال دیدن پیکاپ بی‌ام‌و خیلی کم هست. البته این رندر منتشر شده توسط X-Tomi Design یکی از طراح‌های مشهور و مستقل در عرصه خودروسازی به چاپ رسیده است.

از سوی دیگر اگر این پیکاپ وارد بازار شود می‌تواند مجهز به پیشرانه 8 سیلندر باشد و پلتفرمش شبیه به مدل X7 خواهد بود که شاسی آن دقیقا همانند مدل مذکور بر روی بدنه سوار می‌شود. سیستم xDrive بی‌ام‌و یکی از پیشرفته‌ترین ADWهای بازار هست که شاید این سیستم قدرت کافی برای به حرکت درآوردن پیکاپ آفرود را نداشته باشد. برای خبرهای بیشتر از این وسیله نقلیه و دیگر محصولات بی‌ام‌و همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا