مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به تصاویر جاسوسی مرسدس G کلاس جدید!

مدتی است که رسانه‌های خودرویی جهان، از اقدام شرکت مرسدس بنز برای تولید یک G کلاس کوچک، بانام GLB خبردارند.

تصاویر جاسوسی که تاکنون از این خودرو منتشرشده‌اند، نشان از یک کراس اوور با طراحی خارجی جعبه مانند، را داشتند. اما این بار، تصاویر جاسوسی پای خود را به درون کابین GLB نیز بازکرده‌اند ت اما را با این آلمانی زیبا بیشتر آشنا کنند.

GLB بر پایه همان پلتفرم خودروی‌های A کلاس جدید مرسدس به تولید رسیده و درون کابین آن نیز می‌توانیم شاهد داشبوردی باشیم که شباهت‌های زیادی به نسخه پایه سدان A کلاس این شرکت دارند. کنسول میانی GLB نیز مانند دیگر محصولات مرسدس، با طراحی نوینی که دارد، دارای دو صفحه‌نمایش 10.25 اینچی و دریچه‌های هوایی است که به نظر آشنا می‌آیند.

درست مانند تمامی مرسدس‌های جدید،GLB نیز به‌احتمال‌زیاد با سامانه MBUX برای سیستم‌های ناوبری، سرگرمی و کمک‌راننده‌ای همراه خواهد شد که مرسدس، آن‌ها را برای کلاس A خود معرفی کرده بود.

اما در فضای بیرونی، شباهت‌ها به کلاس A کمتر شده و GLB تازه‌وارد با طراحی خارجی جعبه مانند و بزرگ‌تر خود نسبت به کلاس A، خود را متمایز کرده است. طراحی که فکر می‌تواند نوید یک بازتولید مرسدس GLK را به‌جای تولید G کلاس کوچک را بدهد. اما نباید فراموش کرد که این خودرو هنوز یک نمونه اولیه است و تا زمان معرفی نهایی، باید مسیر خود را طی کند.

در مورد قوای محرکه نیز، انتظار می‌رود که GLB دارای یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری با توربوشارژ بوده که می‌تواند 188 اسب بخار قدرت و حدود 300 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. قدرت و چرخشی که از طریق یک جعبه‌دنده 7 سرعته دستی، به چرخ‌ها منتقل می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا