Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پیش فروش بعدی ایران‌خودرو چه زمانی خواهد بود؟

پیش فروش محصولات گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و با وجود فروش چند ده هزار خودرو در طرح‌های قبلی کماکان برای هر طرح پیش فروش درازمدتی نیز مشتری وجود داشته و صف‌های طولانی برای خرید آن تشکیل می‌شود که نشانه آن مراجعه میلیونی کاربران به سایت فروش این شرکت در طرح‌های اخیر بوده است.

به گزارش چرخان، روابط عمومی گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از ادامه‌دار بودن طرح‌های پیش فروش این شرکت خبر داده و از تدارک یک طرح پیش فروش جدید خبر داده که به نظر می‌رسد در آبان ماه به مشتریان عرضه خواهد شد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت از این طرح بهره‌مند شوند.

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودرواین شرکت که در چندماه اخیر هیچ فروش با قیمت قطعی نداشته و همگی طرح‌های پیش فروش خود را با قیمت غیرقطعی به مشتریان عرضه کرده است، به احتمال قریب به یقین در طرح پیش فروش جدید نیز همین منوال برقرار خواهد بود و تغییری در این رویه رخ نخواهد داد ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که موعد تحویل خودروها در طرح پیش فروش جدید به بهار سال 99 موکول خواهد شد که یک رکورد جدید در فروش خودروهای داخلی به شمار می‌رود.

در طرح پیش فروش قبلی که برای اولین بار موعد تحویل فروردین 99 به میان آمد و تمامی خودروهای موجود در این موعد تحویل توسط مشتریان خریداری شده نشان داد که مردم کماکان ولع خرید سیری ناپذیر دارند و خودروسازان نیز از این فرصت استفاده کرده و خوردوهای تولید نشده خود را بدون مشخص بودن قیمت قطعی خودرو به مشتریان عرضه می‌کنند.

طرح فروش ایران‌خودروگفته می‌شود که مسئولین گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حال حاضر به دنبال کسب مجوز پیش فروش جدید هستند و وزارت صنعت هنوز موافقت نهایی خود را با این پیشنهاد اعلام نکرده ولی در روزهای آتی این مهم عملیاتی می‌شود. البته یکی از دلایل این اتفاق و عجله گروه ایران‌خودرو مساله ایست که در سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار در جریان بوده و شنیده‌ها حاکی از اعلام قریب‌الوقوع قیمت‌های جدید خودروهای داخلی است که با افزایش قیمت حداقل 20 تا 30 درصدی همراه خواهد بود.

در این اطلاعیه که غروب روز گذشته توسط روابط عمومی این شرکت منتشر شده به موضوع سختی کار این شرکت در شرایط تحریمی فعلی اشاره کرده و از تلاش شبانه روزی مسئولین ایران‌خودرو برای تامین خودروهای پیش فروش شده در زمان مقرر خبر داده که با افزایش عرضه در بازار قصد ایجاد ثبات در بازار را خواهند داشت که به نظر می‌رسد با پیش فروش‌های بلند مدت غیر قطعی این هدف دست یافتنی نیست!

2 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    با افزایش قیمت خودرو داخلی چراغ سبز دوباره خودروهای چینی بدرد نخور رقم می خورد چون کسی کنترل نمی کند تا بحال چند برابر شده .هر وزیر سهم افزایش خودش محفوظ است !!!!!!؟؟؟؟؟؟…

  2. فلانی می گوید

    با افزایش قیمت خودرو داخلی چراغ سبز دوباره خودروهای چینی بدرد نخور رقم می خورد چون کسی کنترل نمی کند تا بحال چند برابر شده .هر وزیر سهم افزایش خودش محفوظ است !!!!!!؟؟؟؟؟؟…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.