مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا؛ بیشترین برند جستجو شده در گوگل!

کمپانی بیمه Veygo به تازگی لیستی از برندهای خودروسازان جستجو شده در گوگل را دنیا منتشر کرده است. در این نتایج خودروسازان آسیایی توانسته‌اند در فهرست جدول قرار بگیرند.

برند تویوتا توانسته در میان خودروسازان بیشتر در گوگل مورد جستجو قرار بگیرد؛ در میان 171 کشور جهان، تویوتا در میان شهروندان 57 کشور بیشتر از برندهای دیگر خودروسازی جستجو شده است. به علاوه به طور متوسط ماهانه کلمه تویوتا 7.8 میلیون بار جستجو (سرچ) شده است؛ در حالیکه 7 میلیون بار کلمه هوندا و 6.4 میلیون بار فورد مورد جستجو قرار گرفته‌اند.

این اعداد و ارقام نشان دهنده محبوب بودن این خودروسازی در جهان است. تویوتا در کشورهای شامل ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، فنلاند و فیلیپین محبوب‌ترین بوده و بیشترین کلمه مورد جستجو بوده است.

بعد از کلمه تویوتا، برند آلمانی بی‌ام‌و در 25 کشور جهان توانسته در صدر جدول بیشترین کلمه مورد بازدید قرار بگیرد و مرسدس بنز در جایگاه سوم در 23 کشور جهان بیشترین بازدید را از آن خود کرده است. جالب است بدانید که برند ایتالیایی لامبورگینی هم در این لیست قرار گرفته و در 12 کشور جهان شامل ونزوئلا بیشترین بازدید را بدست آورده است. برند آمریکایی تسلا در 7 کشور مانند نروژ، هلند و هنگ‌کنگ بیشترین بازدید را از آن خود کرده است.

از سوی دیگر در این تحقیقات خودروسازانی که در دنیای مسابقات و حتی در کشورهای بزرگ دنیا تولیدات انبوهی دارند زیاد مورد بازدید قرار نگرفته‌اند که شامل برندهایی مانند پاگانی، آکورا و کرایسلر هستند که در قعر این جدول قرار گرفته‌اند.

در اوایل سال 2017 میلادی همین تحقیق انجام گرفته بود که باز هم در آن برند تویوتا محبوب‌ترین خودروساز و بیشترین بازدید را در 74 کشور جهان داشته بود و بی‌ام‌و در رتبه دوم قرار گرفته بود که در 51 کشور جهان اغلب در اروپا و بعضی از قسمت‌های آفریقا جستجو شده بود. نظر شما درباره محصولات تویوتا در ایران چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا