مکمل بنزین
خبرداخلی

بورگوارد از ترخیص قریب الوقوع خودروهای گمرک خود خبر داد + تصاویر

کیان موتور وارنا که نماینده رسمی محصولات بورگوارد در ایران محسوب می‌شود در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که به زودی محصولات وارد شده این شرکت ترخیص خواهند شد و مشتریانی که اقدام به پیش خرید این محصولات نموده‌اند موفق به دریافت خودروهای خود خواهند شد که به نظر می‌رسد با این خبر باید زمزمه رفع ممنوعیت واردات را جدی‌تر بشنویم.

به گزارش چرخان، واردات خودروهای خارجی که ماه‌هاست دچار مشکل شده و با توجه به نوسانات نرخ ارز در بازار نیز منجر به نوسانات قیمتی در قیمت خودروهای خارجی شود که شرکت‌های تازه وارد در زمینه واردات را نیز عملا دچار مشکل کرد و این شرکت‌ها نتوانستند عرضه خوبی در بازار داشته باشند که کیان موتور وارنا از جمله آن شرکت‌هاست!

بورگوارد
بورگوارد

شرکت کیان موتور وارنا که در حدود 3 ماه پیش اولین سری خودروهای فروخته شده خود را طی مراسمی که گزارش مفصل آن را در چرخان خواندید به مشتریان تحویل داد و در آن مراسم مدیران این شرکت قول دادند که خودروهای پیش فروش شده را طبق تعهداتی که دادند تحویل می‌دهند که حتی تصور ممنوعیت کلی واردات خودروهای خارجی توسط ستاد اقتصاد مقاومتی نیز برای مدیران این شرکت و بسیاری از اهالی بازار دور از ذهن بود ولی عملی شد.

بورگوارد BX7 و BX5 که از جمله محصولات با کیفیت از کشور آلمان محسوب می‌شود و برخلاف محصولات چینی که بسیاری از شرکت‌های تازه وارد از قبل آنها کسب منفعت می‌کنند این شرکت با واردات محصولات با کیفیت آلمانی توانست تنوع را به بازار خودروهای خارجی وارد نماید که انحصار برندهای موجود در بازار را بشکند.

اولین سری خودروهای بورگوارد در ایران به مشتریان تحویل داده شد
اولین سری خودروهای بورگوارد در ایران به مشتریان تحویل داده شد

نکته جالب در مورد محصولات بورگوارد در ایران عملیات ترخیصی بود که در تیرماه سال جاری در جریان بود و به نظر می‌رسید با توجه به وضعیت واردات این شرکت مشکلی در این روند وجود نداشته باشد و خودروهای وارد شده به گمرک این شرکت بدون مشکل ترخیص شوند ولی این اتفاق نیفتاد و حدود سه ماهی است که این خودروها در گمرک معطل مانده‌اند ولی با توجه به زمزمه‌های موجود در مجلس و همچنین خبرهای رسیده از دولت نیز موید این موضوع است.

چندی پیش دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که چیزی در حدود 14000 دستگاه خودروی خارجی در گمرکات کشور دپو شده‌اند که این تعداد از خودروهای بورگوارد نیز بخشی از همین خودروهایی هستند که در حال حاضر منتظر ترخیص هستند.

در ادامه تصاویر خودروهایی این برند آلمانی را مشاهده می‌کنید که با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد چیزی در حدود 500 دستگاه خودرو از این برند آلمانی در انتظار ترخیص هستند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا