مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش محصولات چری ویژه آبان 97

ارائه شرایط فروش و پیش فروش محصولات مختلف داخلی و خارجی در کشورمان این روزها رونق زیادی گرفته و به نظر می‌رسد که تب و تاب شرکت‌های خودروسازی برای عرضه محصولات به صورت پیش فروش و با قیمت غیرقطعی به دلیل اتفاقی است که در روزهای آتی منتظر آن هستند که به احتمال فراوان با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو می‌شوند و از استقبال این روزها کاسته خواهد شد و محصولات چری و مدیران خودرو نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که نماینده و مونتاژکننده محصولات چری در ایران محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فوش محصولات این برند چینی در ایران خبر داد که موعد تحویل این محصولات از 120 تا 180 روز تعیین شده است.

سود مشارکت در نظر گرفته شده در این شرایط فروش طبق پیش پرداخت و زمان تحویل خودروها بوده و حداقل 13 درصد و حداکثر 17 درصد در نظر گرفته شده است.

چریشرایط پیش فروش نقدی چری آریزو 5

اولین خودروی عرضه شده در این طرح آریزو 5 تی‌ای است که پیش پرداخت 78 تا 109 میلیون تومانی برای ثبت نام لازم دارد. سود مشارکت در مورد این خودرو نیز در کمترین زمان تحویل 13 درصد و در بالاترین زمان 17 درصد قید شده است.

دومین خودروی عرضه شده در این طرح آریزو 5 ام‌ای است که پیش پرداخت 62 تا 87 میلیون تومانی برای ثبت نام لازم دارد. سود مشارکت در مورد این خودرو نیز در کمترین زمان تحویل 13 درصد و در بالاترین زمان 17 درصد قید شده است.

شرایط پیش فروش نقدی چری تیگو 5 ورژن 1397

اولین خودروی عرضه شده در این طرح تیگو 5 آی‌ای است که پیش پرداخت 99 تا 139 میلیون تومانی برای ثبت نام لازم دارد. سود مشارکت در مورد این خودرو نیز در کمترین زمان تحویل 13 درصد و در بالاترین زمان 17 درصد قید شده است.

اولین خودروی عرضه شده در این طرح تیگو 5 آی‌ال است که پیش پرداخت 94 تا 132 میلیون تومانی برای ثبت نام لازم دارد. سود مشارکت در مورد این خودرو نیز در کمترین زمان تحویل 13 درصد و در بالاترین زمان 17 درصد قید شده است.

نکات مهم این شرایط فروش چری

1- جریمه تاخیر در نظر گرفته شده در این طرح 6 درصد علاوه بر سود مشارکت اعلام شده خواهد بود.

2- مشتری پس از سپری شدن مدت زمان انتظار و پس از کسر سود مشارکت از هزینه مشخص شده خودرو بایستی مابه‌التفاوت اعلامی مدیران خودرو را برای تحویل خودرو به حساب این شرکت واریز نماید.

3- با توجه به زمان اعلامی این خودروساز زمان تحویل 180 روزه به سال 98 خواهد رسید که بایستی مشتریان به این موضوع توجه داشته باشند چرا که طبق شرایط فروش اعلامی، خودروهای مدل 97 به آنها تحویل داده خواهد شد.

4- تعداد خودروهای در نظر گرفته شده برای این طرح محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت مبادی ثبت نام بسته خواهد شد.

5- تمامی هزینه‌های قانونی اعم از هزینه‌های شماره گذاری، بیمه و …. بر عهده مشتری بوده و در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ خواهد شد. بدیهی است هزینه خودروهای با زمان تحویل سال آینده طبق تعرفه‌های سال آتی محاسبه می‌شوند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا