Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سایپا تکلیف چانگان و سایپا 151 را مشخص کرد (آبان97)

گروه خودروسازی سایپا که به دلیل تحریم‌های اخیر و بدعهدی خودروسازان خارجی روزهای سختی را پشت سر می‌گذراد ولی نسبت به رقیب دیرینه خود از وضعیت بهتری برخوردار بوده و تحویل خودروهای این شرکت بهتر و سریعتر از ایران‌خودرو است که در اطلاعیه جدید خود نگرانی مشتریان چانگان و سایپا 151 را حل کرده و اعلام نمود که خودروهای ثبت نامی مذکور طبق همان چیزی که مشتری ثبت سفارش کرده تحویل داده خواهد شد.

به گزارش چرخان، در حالیکه خبری در شبکه‌های اجتماعی بین کاربران دست به دست میشد و طبق بعضی از شایعات از عدم امکان تحویل چانگان گفته میشد این شایعات توسط روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا رد شده و مشتریان این شرکت به زودی برای تکمیل وجه دعوت خواهند شد.

تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپااین اطلاعیه سایپا در حالی است که گفته میشد این شرکت برای تولید چانگان دچار مشکل شده و بسیاری از قطعات موردنیاز این شرکت وجود ندارند و طرف چینی در تعهدات خود بدعهدی کرده است که این موضوع با مدیریت مسئولین این شرکت حل شده است.

آن دسته از مشتریانی که در طرح پیش فروش و مشارکت در تولید نسبت به خرید این خودروها اقدام کرده‌اند از 19 آبان سال جاری دعوتنامه خواهند گرفت و پس از تکمیل وجه و طبق تاریخ‌های مشخص شده می‌توانند نسبت به تحویل خودروهای خود اقدام نمایند.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپاخودروی چانگان این شرکت با موعد تحویل مهرماه ویژه مشتری در رنگ‌های سفید، مشکی، نوک مدادی، قرمز، آبی تیره و قهوه‌ای تیره بدون مشکل تحویل داده خواهند شد.

خودروی سایپا 151 این شرکت نیز برای مشتریان خرید نقدی و اعتباری ویژه مشتری و مشارکت در تولید نیز در رنگ سفید به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

گفتنی است که قبل از این گروه سایپا از عدم امکان تحویل تیبا دوگانه سوز و کوییک اتوماتیک خبر داده بود که خودروهای تیبا تک سوز و ساینا اتوماتیک را به جای آنها به مشتریان پیشنهاد داده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.