مکمل بنزین
خبرداخلی

شوک قیمتی بهمن به خریداران بسترن B30 با افزایش قیمت عجیب!

گروه خودروسازی بهمن که یکی از خودروسازهای فعال در زمینه تولید خودروهای سواری با کیفیت در یکی دو سال اخیر بوده و با عرضه محصولات خوبی همچون بسترن و هاوال توانست سهم خوبی از بازار را نصیب خود کند در اطلاعیه عجیبی به یکباره از افزایش قیمت بسترن B30 خبر داد که به نظر می‌رسد بسیاری از خریداران این خودرو را وادار به انصراف خواهد کرد چرا که این افزایش قیمت در توان بسیاری از پیش خریدکنندگان این خودرو نیست.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن در اطلاعیه‌ای از افزایش قیمت حدود 30 درصدی خودروی بسترن B30 خبر داد که طبق این بخشنامه، دعوتنامه‌های جدید ارسالی برای مشتریان با این قیمت خواهد بود و این مشتریان بایستی پس از کسر سود مشارکت، مبلغ اعلامی مابه‌التفاوت را به حساب این شرکت خودروساز واریز نمایند.

گروه بهمن در اطلاعیه خود از تغییرات نرخ ارز برای توجیه این افزایش قیمت گفته و افزوده است که این افزایش قیمت برای تمام مشتریان دارای حواله آبان ماه موثر خواهد بود. این شرکت خودروساز که در ماه‌های قبلی نیز اقدام به افزایش چند درصدی محصولات خود از جمله هاوال و بسترن کرده بود، به یکباره رشد 30 درصدی را در بسترن B30 لحاظ کرد.

طبق اعلام روابط عمومی این شرکت، این خودرو از این به بعد با قیمت 106 میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهد شد و این در حالیست که قبل از این با قیمت 79 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان فروخته میشد. یکی از کارشناسان صنعت خودرو می‌گوید که این افزایش شارپی قیمت در گروه بهمن نشان دهنده چراغ سبزی است که سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار به خودروسازان داده و احتمالا در روزهای آتی قیمت جدید محصولات سایپا و ایران خودرو نیز اعلام خواهد شد.

بسترن B30 از پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت 107 اسب بخار و ۱۵۵ نیوتن‌‌متر بهره می‌برد که از طریق گیربکس‌های 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک در اختیار شما قرار خواهد گرفت. گیربکس‌های این خودرو ساخت آیسین ژاپن هستند. این پیشرانه اگرچه قدرت قابل توجهی ندارد اما استفاده از زنجیرتایم باعث شده تا دیگر نیازی به تعویض تسمه تایم نداشته باشید.

بسترن B30 از امکانات خوبی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به پوشش چرمی صندلی‌ها و فرمان، فرمان برقی با دکمه‌های کنترلی ،سیستم ناوبری ماهواره‌ای، سیستم جلوگیری برگشت خودرو در سربالایی‌ها، ESC، کروز کنترل، آینه‌های تاشوی برقی، سنسور دنده عقب، سانروف و سیستم صوتی با 6 بلندگو اشاره کرد. همچنین بسترن B30 موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از CNCAP شده و از لحاظ تجهیزات ایمنی ۲ تا ۶ کیسه‌هوا را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. سیستم‌های ترمز ABS ،EBD+ ،BA و سیستم کنترل پایداری (ESP) و سیستم کنترل کشش (TCS) از دیگر تجهیزات این خودرو محسوب می‌شوند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. چطور حساب کردن که شده افزایش قیمت 30درصدی!!!!!!؟؟؟
    سال قبل قیمت این خودرو 59 میلیون و460 هزار تومان بوده اردیبهشت 97 قیمت رو آوردن روی 64 میلیون و800هزارتومان و خردادماه قیمت اومد روی 69میلیون و846هزارتومان دوماه قبلم یکدفعه آوردن روی 79میلیون و500هزارتومان حالاهم اعلام کردن 106 میلیون!!!!!!!!! اینجوری افزایش قیمتی درحدود50درصدی روداریم. این چطور نظارت بر قیمت و حمایت از مصرف کننده است!!!؟؟؟تازه همون 30درصدشم ظلمه چه برسه به این!!!!!!

    1. با سلام
      بله نسبت به زمان ثبت نام که دوبرابر شده.
      منتهی خبر رو بر اساس آخرین قیمت اعلامی منتشر می کنیم.

  2. بهترین راه اینه که همه ثبت نام کننده ها هم تو سایت وزارت صنعت ومعدن وتجارت وهم حضوری ثبت شکایت کنن. بالاخره یکی باید جوابگوی اینهمه سو استفاده ازجیب مردم باشه.

  3. فقط مردم باید دوباره یه کمپین راه بیندازند برای نخریدن خودرو این بار هم فریب التماس دولت از طریق اعطای وام و لابی خودرو رو نباید بخورند این مردم هستند که باید یاد بگیرند قیمت خودرو و بازار رو تعیین کنن نه خودرو مونتاژ کن ها و بازاری های ول شده و لابی اونها

  4. همه مشکلات بر میگرده به خود ما مردم. اگه چند ماه دندون رو جگر بگذاریم و از هیچکدومشون نخریم به غلط کردن می‌افتند و قطعا دولت هم دیگه توانش را نداردکه مثل دفعه قبل با خیانت به ملت به اونها وام‌های کلان از جیب ملت بده بنابراین مجبور می‌شوند از دزدیشون کم کنند

  5. واقعا هرچی تو سرمون بزنن حقمون هست تا این آشغالارو نخریم خودمون دهن همو سرویس کردیم هی میگیم امریکا بسه بابا جمش کنید.

  6. بابا اینا همه کلاه بردارن مگه میشه ابنطوری با مشتری برخورد کرد اینم نتیحه رای دادن به روحانی

  7. سلام واقعا این وضعیت ناامید کنندس. چرا قیمت این آشغال باید در عرض چند ماه ۲ برابر بشه. مگه ما چه گناهی کردیم که باید چوب اعتمادشان به این شرکت ها رو بخوریم. آخه زندگی هم یه حساب کتابی داره. موقع ثبت نام قیمتش ۶۹ بود الان تحویل آبان اعلام کردن قیمتش شده ۱۲۴ میلیون. یعنی کسی نیست به داد این مردم برسه

  8. باسلام
    بنده به امید تبدیل ماشینم، به گروه بهمن موتور اعتماد کردم و در سایت آن حواله خودروی بسترن تحویل آبان ماه رو ثبت نام و خریداری کرده بودم و تا الان 40 میلیون داده ام که متاسفانه با این افزایش 55 درصدی قیمت!!! (یعنی از 80 میلیون به 124 میلیون) دیگر امکان پرداخت مابقی قیمت کارخانه رو ندارم .
    با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان هم تماس گرفتم و اعتراض کردم
    و از همه عزیزانی که مثل من متضرر شده اند درخواست می کنم با تماس با 124 اعتراض نمایند.
    ضمنا از صبح به امور مشتریان گروه بهمن موتور (02161050600) تماس می گیریم ولی ارتباط برقرار نمی شه!!!

  9. سلام کانال ارتباط بین مشتریان بهمن موتور رو اعلام کنید من هم به قیمت جدید این ماشین اعتراض دارم و میخوام تو اعتراضات شرکت کنم لطفا اطلاع بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا