مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی مرسدس بنز کلاس CLA مدل 2020

به تازگی تصاویر جاسوسی جدید با اطلاعات بیشتری از نسل بعدی مرسدس بنز کلاس CLA در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده است. این تصاویر از کیفیت‌های بالایی برخوردار هست و همچنین تصاویری از داخل این سدان نیز در فضای مجازی پخش شده است.

در این تصاویر سقف و ستون‌های مرسدس بنز کلاس CLA استتار نشده‌اند و همچنین طراحی چراغ‌های جلو و عقب خودرو به خوبی دیده می‌شوند. در این تصاویر می‌توان به خوبی مشاهده کرد که شبکه توری سپر یک دست طراحی شده و در وسط آن برند دایره‌ای شکل با سه پر مرسدس تعبیه شده است.

بسیاری از کارشناسان خودرو پیش‌بینی کرده‌اند که استایل این مرسدس پلتفرم کامپکت جدیدی داشته باشد و طراحی‌اش شبیه به سدان کلاس A در نظر گرفته شده است. تنها تفاوت ظاهری اصلی این خودرو در اجزای عقب آن چسبیده به سقف و بدنه اعلام شده که این امر مرسدس بنز کلاس CLA را کمی کشیده‌تر و اسپرت‌تر نشان می‌دهد.

در داخل کابین تمام خودروهای کامپکت مرسدس طراحی و استایل یکسان در نظر گرفته شده است که شامل صفحات نمایشی در وسط داشبورد و کنسول مرکزی به همراه سیستم اطلاعات و سرگرمی هست. به علاوه سیستم تهویه HVAC با تریم‌های فلزی در وسط کنسول جلوی خودرو قرار گرفته که کار گرمایش و سرمایش را بسیار عالی انجام می‌دهد.

از سوی دیگر خودروهای کلاس CLA و A پلتفرمی شبیه به هم دارند و پیشرانه‌هایشان هم کمابیش یکسان هست. از این تصاویر جاسوسی می‌توان استنباط کرد که CLA35 مجهز به پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ 2.0 لیتری با حداکثر قدرت خروجی 302 اسب بخار و حداکثر گشتاور 295 پوند فوت هست. به علاوه نسخه بالاتر CLA45 می‌تواند تا 400 اسب بخار نیرو تولید کند.

نسل جدید خودروهای سدان کلاس CLA در اوایل سال 2019 میلادی رونمایی می‌شوند و بعد از چندین ماه بر روی خط تولید می‌روند. از این خودروی چهار درب نسخه‌های متفاوتی وارد بازار ایالات متحده آمریکا می‌شود ولی نسخه کابریولت آن احتمال خیلی زیادی دارد که برای آمریکایی‌ها تولید نشود.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا