مکمل بنزین
گوناگونخبر

نام جدیدترین شاسی بلند پرچم‌دار هیوندای چیست؟

شرکت کره‌ای هیوندای، در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس که در همین ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد، قرار است جدیدترین پرچم‌دار شاسی‌بلند خود را به نمایش بگذارد.

کمبود شاسی بلندهای بزرگ درزمانی که هیوندای توانسته به اوج شهرت خود در جهان برسد، باعث کاهش فروش محصولاتش در بازارهای بزرگی مانند ایالات‌متحده و چین، شده است. برندهای هیوندای و کیا، بعد از جنرال موتورز آمریکا و فولکس‌واگن آلمان، توانسته‌اند در سال 2009 لقب سومین برندهای پرفروش دنیا را از آن خود کنند. عددی که در حال حاضر به رتبه 9 در جهان، برای این دو شرکت کره‌ای رسیده است.

دلیل این پسرفت نیز، دست‌کم گرفتن بازار پررونق و پر تقاضای شاسی‌بلند در جهان، توسط هیوندای بوده که در حال حاضر نیز، این شرکت در حال پس دادن تاوان سیاست‌های غلط خود برای این کلاس محبوب خودرویی است.

به همین خاطر نیز، هیوندای قصد رونمایی از یک شاسی‌بلند بزرگ (Full-Size)، برای رقابت با رقیبان جدی خود در سطح جهانی را دارد. خودروی شاسی‌بلندی که نام آن،Palisade، بوده و قرار است در سال آینده میلادی به تولید برسد.

اگر این نام برای شما کمی آشنا به نظر می‌آید، دلیل آن به ثبت رسیدن Palisade، توسط هیوندای در اوایل سال جاری میلادی است. طبق گفته‌های هیوندای، Palisasde، نام یک ناحیه زیبا در کالیفرنیای جنوبی است.

سبک طراحی این پرچم‌دار تازه‌وارد، نشان از یک خودرویی دارد که طراحی مدرن را با شاخصه‌های زیبایی خود، درهم‌آمیخته است. فضای داخلی آن نیز به‌اندازه‌ای جادار بوده تا بتواند 8 سرنشین را درون خود جای‌داده و علاوه بر آن‌ها، فضای بار و جای پای مناسبی را نیز در اختیار سرنشینان خود، می‌گذارد.

اگرچه مشخصات فنی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما انتظار می‌رود، قلب تپنده این شاسی‌بلند، همان نسخه‌ای باشد که در کیا Telluride 2020 به کار خواهد رفت. خودرویی که در نمایشگاه دیترویت 2018 به نمایش درآمد.

تلوراید، توسط یک موتور 6 سیلندر 3.3 لیتری باقدرت 290 اسب بخار به تولید خواهد رسید. موتوری که در مدل سورنتو شرکت کیا نیز به چشم می‌خورد.

پس باید منتظر ماند و دید که هیوندای چه تصمیمی برای قوای محرکه جدیدترین پرچم‌دار شاسی‌بلند خود گرفته است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. هفتمین ظلم کارمانیا وعده اولیه قیمت مناسب و اعلام رسمی قیمتهای فضایی
    کارمانیا در آذر ماه ۹۶ خودروی s7 را با قیمت کمتر از ۱۳۰ میلیون رونمایی و پیش فروش کرد و البته قیمت نهایی در قرارداد را قیمت روز در نظر گرفت
    در ماههای گذشته مشتریان بارها و بارها سوال کردند که قیمت ماشین را چقدر تعیین میکنید تا امادگی پیدا کنند که مابقی وجه را تهیه کنند که هیچ جواب دقیقی از مدیران کارمانیا دریافت نمیشد.

    و اکنون در اواسط آبان ۹۷ در گروه رسمی طرفداران، مدیر فروش شرکت به نام زرینفکر در جواب مشتریان برای دانستن قیمت تقریبی s7 فایل صوتی ارسال کرده است و ضمن اعلام بهانه های همیشگی قیمت تقریبی s7 را (قطعا بالاتر از ۲۵۰) اعلام کرده است!!!!

    این در حالی است که مثلا سایپا ماشین c3 و ایرانخودرو ماشین ۲۰۰۸ را در اردیبهشت و خرداد ۹۷ پیش فروش کرده اند و با همین اوضاع نوسانات ارزی و معاملات خارجی، و کشتیرانی و… چند هفته قبل اعلام کردند که ماشین را به همان قیمت اعلامی میفروشند و دعوتنامه صادر کردند.

    و متاسفانه این در حالی است که شرکت کارمانیا از ابتدای سال ۹۷ تا مهرماه طبق لیست منتشره از بانک مرکزی بیش از 135000000 میلیون یوان چینی، از دولت پول دریافت کرده است

    به نظر شما سالهای قبل که محدودیت ارزی هم نبود چقدر میگرفته اند

    و

    این پول های مملکت را چه میکنند و پول مردم را چگونه خرج کرده اند که با این فضاحت قیمت اعلامی اینده را بیش از ۲۵۰ تعیین میکنند

    اگر وزارت اطلاعات و وزارت صنعت و معدن و به خرجکرد این همه ثروت مملکت رسیدگی کنند و شورای رقابت و سازمان حمایت پیگیر رفتار اینگونه شرکت ها باشند ، قطعا چنین قیمتهای نجومی را از این شرکت ظالم نمیشنیدیم

    + نوشته شده در آبان ۱۳۹۷ توسط مال باخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا