مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی جدید از فیس‌لیفت سدان مرسدس کلاس E

درست بعد از چند روز از رونمایی فیس‌لیفت مرسدس کلاس E تیپ کوپه و All-Terrain، حالا نوبت به تیپ سدان فیس‌لیفت مرسدس کلاس E رسیده است. برای اولین بار تصاویر جاسوسی این خودرو در وب‌سایت‌های مرتبط با دنیای خودرو منتشر شده است.

البته از این تصاویر نمی‌توان اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های این فیس‌لیفت جدید به دست آورد، اما می‌توان گفت که طراحی ظاهری عقب این خودرو از جمله سپر و چراغ‌های عقب کاملا تغییر پیدا کرده است. البته انتظار تغییرات جدی و زیادی درباره این خودرو را به غیر از چراغ‌ها نمی‌توان داشت. از سوی دیگر این تغییرات را می‌توان در خودروهایی مانند مرسدس کلاس A و CLS مدل 2019 دید که زیاد تفاوت چندانی در مدل‌های هاچبک و سدان ندارد.

به علاوه در این تصاویر جاسوسی منتشر شده فیس‌لیفت مرسدس کلاس E به رنگ مشکی دیده می‌شود که تمام سپر جلو و کاپوت آن را استتار کرده است. از سوی دیگر توری مشبک سدان کلاس E در زیر پارجه‌ای مشکی رنگ مخفی شده است ولی جالب است بدانید  لوگوی این برند با علامت سه پر واضح دیده نمی‌شود و تنها یک دایره مشهود است.

فیس‌لیفت سدان مرسدس کلاس E باید تغییرات جالبی داشته باشد تا بتواند با خودروی جدید آئودی A6 و دیگر رقبای موجود در بازار به رقابت در بازار بپردازد. هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این خودرو در فضای مجازی یا وب‌سایت‌های خبری منتشر نشده است؛ از این رو برای خبرهای بیشتر از این مجصول همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا