Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین قیمت پژو 301 در بازار تهران چقدر است؟

قیمت پژو 301 این روزها منبع و نرخ خاصی نداشته و اصولا دارندگان این خودرو تا حد امکان در بالا بردن قیمت آن تلاش می‌کنند که البته نقش دلالان در این بین بسیار زیاد بوده و به نظر می‌رسد با خبری که از تولید داخل این خودرو شنیده می‌شود باید شاهد کاهش قیمت این خودرو در بازار باشیم که البته این منوط به طی شدن تمام مقدمات مربوط به تولید تا تابستان سال آینده است.

به گزارش چرخان، در حالیکه ایکاپ اولین پژو 301 تولید داخل شده با داخلی سازی بیش از 60 درصد را رونمایی کرده است اما اوضاع این خودرو در بازار آزاد از وضعیت خوبی برخوردار نبوده و به دلیل عدم عرضه توسط خودروساز، جولان دلالان همانند سایر خودروهای خارجی بسیار زیاد است.

پژو 301در حال حاضر و در سایت‌های نیازمندی مختلف می‌توان پیگیر قیمت پژو 301 بود که با توجه به مدل‌های مختلف و کارکردهای گوناگون شاهد قیمت 180 میلیون تومانی برای این خودرو هستیم که طبیعتا بسته به موارد دیگر از نوسان چند درصدی برخوردار است.

به طور مثال در یکی از آگهی مربوط به این خودرو، مالک خودرو مدل 2016 این خودرو را با 5 هزار کیلومتر کارکرد با قیمت 180 میلیون تومان آگهی کرده است که تقریبا کمترین کارکردی است که در سطح بازار شاهد آن هستیم. در یکی دیگر از آگهی‌های موجود در نیازمندی‌های آنلاین، مدل 216 همین خودرو با 6 هزار کیلومتر کارکرد با همین قیمت 180 میلیون تومان فروخته می‌شود.

از جمله آگهی‌های دیگری که در نیازمندی مذکور وجود دارد، یک پژو 301 مدل 2016 است که با کارکردی در حدود 8 هزار کیلومتر و با قیمت 172 میلیون تومان به فروش می‌رسد که به نظر می‌رسد صرفا کارکرد بالاتر آن دلیل پایین‌تر بودن قیمتش نیست و احتمالا مشتری با بررسی فیزیکی خودرو متوجه مشکلات کوچکی خواهد شد.

نکته جالب در مورد آگهی‌های فروش این خودرو، موردی بود که با همین مدل 2016 و با کارکردی در حدود 10 هزار کیلومتر با قیمت 158 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است که البته برخلاف ادعای فروشنده احتمالا مشکلات قابل توجهی از جمله خط و خش‌های زیادی را باید در این خودرو مشاهده نمود و یا اینکه خرج‌های احتمالی بعدی برای آن قابل تصور است.

با توجه به این قیمت‌ها باید منتظر ماند و دید که مدل تولید داخل این خودرو در تابستان سال آینده با چه قیمتی فروخته خواهد شد و آیا قیمتی بالاتر از قیمت فعلی بازار آزاد خواهد داشت و یا ایران‌خودرو امکان تولید ارزان‌تر را با توجه به داخلی سازی این خودرو خواهد داشت؟

گفتنی است که چند روز پیش نسخه تولید داخل این خودرو توسط ایکاپ رونمایی شد و طبق صحبت‌های مدیرعامل این شرکت تا تابستان سال آینده مقدمات تولید انبوه آن آغاز خواهد شد که با توجه به این برنامه ریزی باید شاهد ورود اولین سری خودروهای این چنینی تا نیمه دوم سال 98 باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.