مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی بلیزر جدید در نمایشگاه گوانگژو چین!

شورلت قرار است در همین هفته و در نمایشگاه خودرویی گوانگژو چین، از طرح مفهومی (کانسپت) جدید خود که شباهت زیادی به مدل بلیزر این شرکت داشته و بانام FNR-CarryAll شناخته می‌شود، رونمایی کند.

سومین طرح مفهومی کراس اوور شورلت که همین خودرو بوده و FNR آن نیز از سرواژه‌های (جاده‌های جدید را کشف کن) گرفته‌شده، نسبت به مدل بلیزر(Blazer)، دارای بدنه‌ای بزرگ‌تر است. به‌طوری‌که، این 4 سانتی‌متر افزایش طول خودرو، کمک زیادی به افزایش فضای داخل کابین و جای گرفتن شش نفر درون آن می‌شود.

اما اگرچه این خودرو یک کراس اوور محسوب شده و ما آن را با خودرویی مانند بلیزر مقایسه می‌کنیم اما نباید فراموش کرد که شورلت، در طراحی خارجی آن، از ابرخودروی جذاب کامارو نیز الهام گرفته است.CarryAll همچنین دارای دریچه‌ی هوایی بر روی کاپوت، سقف فیبر کربنی و رینگ‌های 22 اینچی است که فضای رقابتی را برای FNR، راحت‌تر می‌کند.

در داخل این خودرو نیز شاهد کابینی دورنگ بارنگ‌های قرمز و مشکی با صندلی‌هایی اسپورت، صفحه‌نمایشی 12 اینچی و یک صفحه‌نمایش 10 اینچی مخصوص سرگرمی هستیم.

هنوز نه‌تنها تصاویر بیشتری از این خودروی آمریکایی خوش‌چهره منتشرنشده است بلکه شورلت اطلاعاتی نیز در مورد قوای فنی و قلب تپنده آن منتشر نکرده است.

در پایان نیز باید گفت که از سال 2005 تاکنون، شورلت توانسته بیش از 6 میلیون دستگاه خودرو در کشور چین به فروش رسانده به‌طوری‌که این کشور، دومین بازار بزرگ خودرویی برای شورلت محسوب می‌شود. کشوری که در طی سال‌های اخیر، جذابیت زیادی برای برندهای خودروسازی مختلف جهان داشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا