Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت جدید بعضی از محصولات سایپا اعلام شد

درحالیکه مدت‌هاست بحث قیمت جدید محصولات شرکت‌های خودروسازی کشورمان به یک معضل بزرگ تبدیل شده و به نظر می‌رسد که تا روزهای آینده نیز گره کور این مشکل حل نخواهد شد، گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید بعضی از محصولات تجاری خود را اعلام کرد که این اعلام قیمت همراه با صدور دعوتنامه‌هایی بود که تابه‌حال صرفا با عنوان نبود قطعه به تعویق افتاده بود!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که شایعات زیادی پیرامون آن وجود دارد در اقدامی جالب تنها چند دقیقه بعد از اینکه قیمت جدید بعضی از محصولات تجاری تولیدی زامیاد را اعلام کرد، دعوتنامه مشتریان را صادر نمود که طبیعتا این دعوتنامه‌ها با قیمتی تکمیل وجه خواهند شد که در چند دقیقه گذشته اعلام شده است!

اولین خودروی تغییر قیمت یافته این لیست وانت زامیاد z24 است که قبل از این با قیمت 37 میلیون و 627 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد که قیمت جدید این خودرو 52 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است.

دومین خودروی تغییر قیمت یافته این لیست وانت زامیاد z24 دوگانه سوز است که قبل از این با قیمت 41 میلیون و 448 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد که قیمت جدید این خودرو 55 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است.

پارس خودرو وانت پادراسومین خودروی تغییر قیمت یافته این لیست وانت پادرا است که البته قیمتی برای این خودرو وجود نداشت ولی در حال حاضر با قیمت 62 میلیون و 100 هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد.

چهارمین خودروی تغییر قیمت یافته این لیست پیکاپ ریچ است که قبل از این با قیمت 76 میلیون و 457 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد که قیمت جدید این خودرو 129 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است.

نکته جالب این افزایش قیمت آپشن‌هایی است که در توضیحات این اطلاعیه اعلام شده است که مشتری در صورت درخواست هر کدام از آپشن‌های گفته شده بایستی 3 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز نماید.

هیدرولیک – کولر – لاستیک رادیال با رینگ یک تکه

همچنین گفتنی است که دعوتنامه‌های صادر شده برای آبان ماه 97 بوده و مشتریان صرفا تا 15 آذرماه سال جاری امکان تکمیل وجه خواهند داشت. خودروهایی که برای آنها دعوتنامه صادر شده عبارتند از نیسان تک سوز و دوگانه سوز است که مشتری بایستی به نمایندگی ثبت نام شده مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه نماید. در صورت عدم وجود دعوتنامه مربوط به نمایندگی یا مشتری بایستی از طریق اتوماسیون اداری سایپا درخواست دعوتنامه ارسال گردد.

تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپااین اعلام قیمت جدید سایپا در حالی است که بسیاری از مشتریان دارای حواله‌های تابستان سال جاری هنوز از تکلیف خودروهای خود بی خبر هستند و همه چیز منوط به اعلام قیمت جدید محصولات شده است.

13 دیدگاه
  1. سجاد می گوید

    همونطور که شرایط بد اقتصادی و بالارفتن مواد اولیه و دلار باعث میشه که خودروساز تقاضای گرون کردن خودرو رو بکنه به همون دلیل مردم هم درخواست افزایش سود تاخیر متناسب با شرایط کشور رو دارن.
    زمان ثبت نام ما حدود ۷ تا ۸ هزار دلار به سایپا دادیم الان بی ارزش شده آیا دولت قبول میکنه با توجه به شرایط اقتصادی سود و سود تاخیر این پولهارو افزایش بده؟
    چطوره که ضرر برای مردم باشه اما خودرو ساز ضرر نکنه؟
    برای خوردوساز به تن حساب کتاب می کنید به مردم که میرسه به گرم؟

  2. مسعود رزاق می گوید

    سلام
    مستفاد از جدول منضم به ماده ۴
    تصویب نامه هیئت وزیران ، ۲۸ فروردین ۹۵
    اعمال افزایش قیمت به خودروهایی که موعد تحویلشان گذشته ، افزایش قیمت تعلق نمیگیرد .

    1. حمید می گوید

      به نظرت میشه شکایت کرد؟

  3. مسعود رزاق می گوید

    مستفاد از جدول منضم به ماده ۴
    تصویب نامه هیئت وزیران ، ۲۸ فروردین ۹۵
    اعمال افزایش قیمت به خودروهایی که موعد تحویلشان گذشته ،خلاف قانون است .

  4. وحید می گوید

    کاملا مشخص بود که چنین کلاهبرداری در راه است. دولت هم همپای خودروسازان شریک این کلاهبرداری عظیم است. خدا جوابتونو میده ان‌شاءالله…

  5. حمید رضا فتحی زادان می گوید

    به دلیل حمایت‌های بی رویه دولت از یک صنعت ورشکسته وانحصاری که به هر بهانه ایی از مردم باج خواهی می‌کند نتیجه ایی به جز اجحاف آشکار وزیاد خواهی نخواهد داشت

  6. بهزاد می گوید

    من که انصراف میدم شما هم همین کارو بکنید

  7. کامی می گوید

    خون مردم رو بخورید . خودرو ساز و وزیر صنعت که با رانت همین خودرو سازها وزیر شد خون مردم را میمکند
    وقتی معرفی شد برای رای به مجلس خودروسازها و قطعه سازها در بوق و کرنا کردند که ما وزیر پیشنهادی را حمایت میکنیم و مثل روز روشن است که تمام رای ها را خودرو سازها با پول و لابی از مجلس گرفته اند ون هیچ مخالفی نداشت . الانم موقعه جبران آقای وزیر است او و خودرو سازها و ریئس حمایت از تولید کننده که هم در دولت و هم دربخشی از ایرانخودرو مدیر است مسئول تعیین قیمت شده اند طنز تلخی است. وای به حال این مردم بی پناه بی پارتی که باید خونشان را بدهند.

  8. احمد می گوید

    اونای که پیشفروش غیر قطعی داشتن می تونن به دیوان عدالت اداری شکایت کنن چون هنگام ثبت نام شرکت ۵۰درصدقیمت خودرو را ازمشتری می گیره میمونه ۵۰درصد پول اگه افزایشی در کار بود شامل ۵۰درصد باقیمونده میشه نه کل قیمت ماشین

  9. سعید می گوید

    باسلام با توجه به افزایش قیمت در بازارخودروهای داخلی منطقی است به افزایش خودرو از سوی خودروسازها که دست دلان کوتاه شده و بیکاری کارگران از جانب قطعه سازان کمتر می باشد.

  10. ناشناس می گوید

    آقا اینا خودرو تولید نکنن. بابادست از سر این مردم بدبخت بردارید. بزارید زندگی بکنیم

  11. سیدمحسن می گوید

    خوش بحال اونایی که دستشون به دهنشون میرسه و ازین مملکت رفتن و ازدست این آقایون و این مسخره بازیا راحت شدن،
    لعنتی ها هر روز یه بلایی سر مردم بدبخت میارن،بخدا دیگه جیب و حساب مردم خالی شده چیزی واسه تقدیم کردن به شمارو ندارن،بیایید جونمونم بگیرید همه رو خلاص کنید،بخدا ما راضی هستیم،حسابمون باشه اون دنیا

  12. ناشناس می گوید

    همیشه این کلاه سر مردم رفته خوب چرا رفتید ثبت نام کردید اونایی که خواستن این وسط دلالی کنن حقشونه ولی برای مصرف کننده ها متاسفم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.