Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی به میتسوبیشی دلیکا جدید

پاسخ میتسوبیشی به محبوبیت روزافزون خودروهای شاسی‌بلند و کراس اوور در بین مردم چیست؟ شاید بتوان خودروی جدیدی به نام D:5 Delica را که تلفیقی از کلاس شاسی‌بلند و خودروهای چندمنظوره (MPV) است، پاسخ این شرکت ژاپنی دانست.

اگر تابه‌حال نام خودروهای کلاس MPV، به گوشتان نخورده است، باید گفت که این خودروها در ژاپن، اندونزی، تایوان و دیگر کشورهای آسیایی، به‌نوعی از محصولاتشان اطلاق می‌شود که با 6 نفر ظرفیت سرنشین تولیدشده و در اکثر مواقع، خودروهایی قدرتمند و سرسختی هستند.

طراحی قسمت جلویی دلیکا، با قرار گرفتن 3 ردیف چراغ LED بسیار چشمگیر و جذاب شده است. به‌طوری‌که در قسمت پایین چراغ‌های جلویی خودرو، یک ردیف چراغ مستطیلی و در زیر آن نیز چراغ‌های دیگری قرارگرفته است.

همان‌طوری که گفته شد، درون این خودرو، می‌توان شاهد 6 صندلی مجزا در سه ردیف متفاوت بود. داشبورد Delica نیز با اضافه شدن یک تبلت در وسط کنسول، چهره مدرن و جذابی را به خود گرفته است. زیر این صفحه‌نمایش، میتسوبیشی ابزارهای کنترلی را برای تهویه مطبوع خودرو، انتخاب حالت رانندگی و تعویض دنده خودرو قرار داده است.

در مورد قوای فنی نیز باید گفت که میتسوبیشی برای دلیکا، از یک موتور 2.2 لیتری توربو دیزل استفاده کرده که 170 اسب بخار قدرت و 392 نیوتون متر گشتاور را تولید می‌کند. قدرت و گشتاوری که از طریق یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار، به چرخ‌ها منتقل می‌شوند.

دلیکا جدید قرار است به‌زودی و با دو نسخه معمولی و گران‌تر جنگجوی شهری (Urban Warrior) عرضه شود. نسخه گران‌تر آن شامل تغییراتی در طراحی خارجی، طراحی رینگ متفاوت و آپشن های استاندارد بیشتری شامل، صندلی‌های جلو برقی و روکش‌های چرم است.

منبع Motor1
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.