مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه ویژه سانگ‌یانگ کوراندو برای بریتانیا

به تازگی سانگ یانگ از یک نسخه ویژه کوراندو پرده برداشته، که در برتانیا عرضه خواهد شد. تفاوت این نسخه ویژه با نمونه معمولی کوراندو، در استفاده از چرم قرمز رنگ در داخل خودرو ، استفاده از صندلی‌های 6 حالته و قابل تنظیم، تهویه بهتر محیط داخل خودرو، طراحی جدید سانروف و استفاده از HID در چراغهای جلو است.

SsangYong-Korando-2-2-Grey-Front-Dynamic

این خودرو در دو رنگ خاکستری و سفید عرضه خواهد شد و از یک گیربکس 6 حالت اتوماتیک بهره می‌برد. کوراندو بریتانیایی، مجهز به گرم کن صندلی‌ها برای سرنشین عقب و جلو خواهد بود و از یک مانیتور 7 اینچی و دوربین دید عقب به همراه رینگ‌های 18 اینچی بهره می‌برد.

SsangYong-Korando-2-2-Red-Edition-Interior

موتور این خودرو از نوع E-XDi 220 بوده که به تازگی سانگ یانگ نسبت به توسعه آن اقدام کرده است. موتور مذکور یک موتور 2.2 لیتری توربو دیزلی است و حدود 178 اسب بخار قدرت و 400 نیتون‌متر گشتاور دارد.

کوراندو ELX، که به آن قرمز هم گفته می‌شود بیش از 23.495 پوند قیمت داشته و با 5 سال گارانتی عرضه خواهد شد. کوراندو یک خودرو خانوادگی جمع و جور است که قیمت مناسب آن توجه بسیاری از خریداران را در بریتانیا جلب کرده است. رقیب اصلی این خودرو هیوندای توسان است که همانند کوراندو یک شاسی بلند جادار و خانوادگی است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا