مکمل بنزین
گوناگونخبر

تحویل دومین سری خودروهای ساوانا و شروع تولید هنتنگ از 27 آذر

هولدینگ عظیم خودرو که هم اکنون به تولید خودروهای فوتون ساوانا روی آورده و قرار است به زودی محصولات با کیفیت هنتنگ رو هم به روی خط تولید خود ببرد، روز دوشنبه دومین سری از محصولات فوتون ساوانای تولید شده خود را به مشتریان تحویل داد؛

با توجه به وجود مشکلات عدیده در تحویل خودروهای داخلی در شرایط بد بازار و وجود تحریم‌هایی که معلوم نیست تا چه زمانی گریبان بازار خودرو را خواهد گرد؛ عظیم خودرو سعی کرده است تا با تحویل دومین سری از محصولاتش کمی از التهابات بازار کم کند.

در این مراسم، آقای مهندس وطن‌خواه مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو عنوان داشت که از 27 آذرماه سال جاری خط تولید خودروهای هنتنگ آغاز به کار خواهد کرد. همچنین وی افزود: شرکت هن‌تنگ موافقت نموده با سرمایه‌گذاری مستقیم وارد کشور شود. ظرف یک ماه آینده شرکتی با نام هن‌تنگ ایران تأسیس می‌شود که ۱۰۰ درصد سهام متعلق به طرف چینی خواهد بود. این شرکت واردات قطعات CKD به ایران را انجام خواهد داد و عظیم خودرو با پرداخت ریالی به آن، قطعات را دریافت می‌کند.

همچنین در این خصوص عنوان شد که به زودی و تا پایان آذرماه خط تولید هنتنگ در کارخانه صنایع تولیدی عظیم خودرو در بروجرد به صورت موازی ایجاد شده و تا پایان سال به بهره برداری 100 درصد رسیده و پس از انجام تست های لازم، تولید هن تنگ روند خود را آغاز می‌کند.

در انتهای مراسم سوییچ چند دستگاه فوتون ساوانا به مشتریانی که در انتظار تحویل بودند، اعطا شد. قیمت نهایی فوتون ساوانا با توجه به نوسانات ارزی چیزی در حدود 375 میلیون تومان خواهد بود.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا