مکمل بنزین
خبر

هوندا پاسپورت، قدرت را به ژاپنی قدیمی باز می‌گرداند

هوندا پاسپورت مدل ۲۰۱۹ با موتور V6 قدرتمند و سیستم چهارچرخ متحرک جدید،  لذت رانندگی در جاده‌ها و ماجراجویی در خارج از جاده ها را به‌همراه یک کابین فوق‌العاده برای شما به ارمغان خواهد آورد. این محصول جدید را می‌توان یک CR-V بزرگ دانست که بدنه آن تقویت شده و موتور قدرتمند i-VTEC® V6 با قابلیت تزریق مستقیم سوخت به آن اضافه شده و تعلیق کاملا مستقل، آن را به یک انتخاب ایده آل برای رانندگی در شرایط آفرود، تبدیل کرده است.

علاوه بر این، قابلیت انحصاری i-VTM4 ™، گشتاور را بین تمام چرخ‌ها توزیع می‌کند و کشش را در شرایط خاص بهبود می‌بخشد. موتور V6 این خودرو در شرکت لینکلن، آلاباما تولید و ساخته شده و به طور انحصاری توسط تیم های تحقیق و توسعه هوندا در آمریکای شمالی، کالیفرنیا، ریموند و اوهایو طراحی شده است.

مهمترین نکات کلیدی این خودرو عبارتند از:

  • موتور استاندارد قدرتمند 280 اسب بخاری، 3.5 لیتری V6 با تزریق مستقیم i-VTEC® به همراه آخرین نسل از گیربکس‌های 9 سرعته اتوماتیک
  • دیفرانسیل هوشمند (i-VTM4 ™)
  • سیستم مدیریت کشش هوشمند با حالت های موجود برف، شن و ماسه
  • استاندارد ایمنی هوندا سنسینگ ® و سیستم‌های کمکی متنوع
  • رینگ های آلومینیومی استاندارد 20 اینچی
  • امکانات بالا در نسخه استاندارد

طراحی و ساختار بیرونی هوندا پاسپورت با رینگ‌های بزرگ و جلوپنجره مشبک زیبا و چراغ‌های بروز، سبک نوینی از طراحی این کمپانی ژاپنی را نمایش می‌‌دهد. در داخل کابین، هوندا پاسپورت فضای عالی را برای خانواده‌ها مهیا می‌کند و همه وسایل شما براحتی در زمان سفر در داخل آن جای می‌گیرند.

پاسپورت در چهار تیپ ارائه می شود که هر کدام بنا به نیاز مشتریان سطح متفاوتی از آپشن‌ها را شامل می‌شوند اما نسخه استاندارد به حدی آپشن دارد که شما کمبودی نداشته باشد. طراحی این خودرو جای هیچگونه شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد که پاسپورت در خارج از شهر فوق‌العاده خواهد بود و افزایش ارتفاع آن، چرخ‌های استاندارد 20 اینچی، یک ظاهر اسپرت مناسب آفرود را به‌نمایش می‌‌گذاردپاسپورت بر پایه پلت فرم کامیونت‌های هوندا طراحی شده که در کنار سیستم‌های تعلیق مک‌فرسون و مولتی‌لینک، با فناوری مخصوص هوندا، یک سواری عالی را برای شما به‌همراه خواهد داشت.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا