مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش بیسو B3 و بیسو B5 اعلام شد (آذر 97)

شرایط فعلی کشور برای واردات خودروهای خارجی با کیفیت از برندهای معتبر دنیا باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های واردکننده خودروهای چینی فرصت را غنیمت شمرده و عملا این بازار را به دست بگیرند که البته در بین این برندهای چینی محصولات با کیفیتی نیز وجود دارد ولی حالا شرایط فروش محصولاتی از جمله بیسو B3 و بیسو B5 به قدری عجیب است که برای فهم ماجرا کافیست به قیمت برندهایی مثل رنو و تویوتا در سال گذشته و شرایط فروششان نگاه کنید.

به گزارش چرخان، شرکت سیف خودرو نماینده برند چینی بیسو در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید محصولات این برند در کشورمان خبر داد که علیرغم دریافت پیش پرداخت بالا و همچنین مشخص کردن قیمت خودرو در بخش توضیحات از غیرقطعی بودن قیمت اعلام شده خبر داده است.

اولین خودرو عرضه شده در این طرح فروش بیسو B3 است که با پیش پرداخت 90 میلیون تومان قابلیت ثبت سفارش دارد. قیمت غیرقطعی اعلامی برای این محصول 180 میلیون تومان عنوان شده و زمان تحویل نیز خردادماه 98 قید شده است.

دومین خودروی عرضه شده توسط این شرکت بیسو B5 است که با پیش پرداخت 125 میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. قیمت غیرقطعی این خودرو نیز 250 میلیون تومان اعلام گردیده است که زمان تحویل آن برای خردادماه سال 1398 قید شده است.

البته این پیش فروش از هفته جاری آغاز خواهد شد و جزئیات دقیق آن در بخشنامه مجزایی برای مشتریان اطلاع رسانی می‌گردد. گفتنی است که شرایط فروش اعلامی در حالی است که طبق مصوبات وزارت صنعت عملا این پیش فروش به دلیل وجود موانع وارداتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و احتمالا خبرهایی از رفع این موانع به این شرکت رسیده است.

به سوپر گروه خودروهای بیسو T3 و T5 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا