مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی شاسی‌بلند هفت‌نفره تمام الکتریکی ریوین در لس‌آنجلس

کمپانی ریوین برای نمایشگاه لس‌آنجلس سنگ تمام گذاشت و یک روز بعد از معرفی پیکاپ خود، شاسی‌بلند سایز بزرگ و قدرتمند خود را با نام R1S معرفی کرد. R1S، همانند پیکاپ این شرکت طراحی شده و در تیپ 5 یا 7 نفره ارائه می شود که شامل سه گزینه باتری می شود:

105 کیلووات ساعت
135 کیلو وات ساعت
180 کیلووات ساعت

از لحاظ میزان مسافت طی کننده با یکبار شارژ، این خودروها شرایط فوق‌العاده‌ای دارند. R1S با یک باتری ۱۸۰ کیلووات ساعتی، می‌تواند 410 مایل را طی کند، در حالی که حتی کوچکترین بسته نیز امکان طی مسافت 240 مایل را فراهم می کند. حداکثر سرعت در تمام مدل‌ها در حدود ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است و سریع ترین مدل R1S فقط 3.2 ثانیه طول می‌کشد تا به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

این خودرو برای اولین بار در سال 202۱ به بازار عرضه می شود و باتوجه به زمان باقی‌مانده تا عرضه این خودرو، می‌توان مطمئن بود که یک خودروی کامل و ایمن به دست مشتریان می‌رسد. ریوین اعلام کرد که چند مدل از محصولات دیگر خود را بزودی معرفی خواهد کرد که مشخصات جالبی دارند. در ارتباط با این خودروساز باید بگوییم که ریوین یک استارتاپ آمریکایی است که در زمینه تولید خودروهای الکتریکی ایمن فعالیت می‌کند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا