مکمل بنزین
گوناگونخبر

لینکلن جدید در لس‌آنجلس رویت شد

لینکلن بعد از نمایش خودروی جدید خود در نیویورک، خودروی خود را با نام Aviator با پلاگین هیبریدی به لس‌آنجلس آورده است. مدل تولید شده بسیار شبیه نمونه اولیه است. بر طبق نظر دیوید وود هاوس، طراح آویاتور، تیم طراحی لینکلن تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا یک نمونه جدید را با الهام از خودروهای قدیمی خود راهی بازار کند.

صندلی‌های بزرگ و چرمی برقی با ۳۰نوع تنظیم و ماساژور مخصوص سرنشینان، صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی لمسی، سیستم Wi-Fi، سیستم دستیار راننده به نام پایلوت۳۶۰ به آویاتور کمک خواهد کرد تا در مقابل رقبای سرسخت خود در بازار شاسی‌بلندهای لوکس، قدرتمند ظاهر شود و لینکلن سعی دارد با چنین محصولاتی فروش خود را در سال ۲۰۲۰ به ۳۰۰ هزار دستگاه در سال برساند.

از لحاظ ظاهری بسیاری از حاضران در نمایشگاه لس‌آنجلس امسال، این خودرو را پسندیدند. آویاتور با یک موتور 3.0 لیتری با دو توربوشارژر و شش سیلندر عرضه خواهد شد که به یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته برای ارسال 400 اسب بخار قدرت و 400 پوند فوت گشتاور به تمام چرخ‌ها، مجهز شده است. موتور هیبریدی نیز تنها یک کوتور الکتریکی بیشتر از نمونه بنزینی دارد که توان آن را به ۴۵۰ اسب بخار خواهد رساند. بطور کل آویاتور را می‌توان یک شاسی‌بلند بزرگ‌سایز همه چی تمام از برند لوکس لینکلن دانست که مشتریان ویژه خود را همیشه راضی کرده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا