Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی پرطرفدار‌ترین رنگ خودرو در سال جاری

یکی از فاکتورهای مهم خرید خودرو برای هر فرد رنگ خودرو است و حتی گاهی خودروسازان تولید محصولاتشان را به رنگ‌های خاص محدود می‌کنند تا فروش‌شان همیشه بالا بماند. در سال جاری رنگ سفید به عنوان پرطرفدارترین رنگ خودرو معرفی شده است.

در سه قاره آسیا، اروپا و آمریکا هنوز رنگ سفید به عنوان پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین رنگ سال معرفی شده ولی جالب است بدانید که حدود 1 درصد فروش این رنگ نسبت به سال گذشته کمتر شده است. بعد از سفید، نقره‌ای و خاکستری در رده‌های دوم و سوم پرطرفدارترین رنگ‌ خودرو برای فروش در بازار قرار دارند.

همچنین رنگ قرمز سال به سال در بین مردم جهان توانسته جای خود را باز کند و تعداد بیشتری خودرو از این رنگ در سال جاری به فروش رفته‌اند. شاید یکی از دلایل فروش بالای رنگ قرمز برای خودرو در معرض دید بودن و سریع تشخیص دادن آن در بین رنگ‌های دیگر است.

از سوی دیگر رنگ‌های سبز، مشکی و طلایی سه رنگی هستند که طرفدار زیادی برای خرید نسبت به رنگ‌های ذکر شده ندارند. رنگ مشکی یا سیاه نسبت به سال قبل نیز خریدار کمتری برای خودرو داشته است. به نظر شما کدام رنگ در ایران پرطرفدارترین رنگ است؟ شما طرفدار کدام رنگ برای خودروی‌تان هستید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.