Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصمیم جدی آئودی برای ساخت تاکسی پرنده!

وقتی صحبت از حمل‌ونقل مسافر و جابجایی افراد به میان می‌آید، شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا، تعریف متفاوتی از آن ارائه می‌دهند. بعضی از آن‌ها به ساخت اتوبوس، بعضی به ساخت خودروهای تاکسی، قطار و هواپیما و دیگر انواع متفاوت و درواقع سنتی این شیوه حمل‌ونقل، مشغول هستند.

اما دراین‌بین هستند شرکت‌های خلاقی مانند آئودی که پا را فراتر گذاشته و به فکر ساخت تاکسی‌های پرنده نیز افتاده‌اند. شرکتی که طرح مفهومی تاکسی پرنده خود را در ماه مارس همین سال میلادی (حدود 8 ماه پیش) در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.

طرحی که آئودی آن را با همکاری شرکت طراحی ایتالدیزاین و هواپیماسازی ایرباس فرانسه، پیش برده و قابلیت حمل مسافر در آسمان و هم‌چنین تبدیل به یک خودروی معمولی شدن و درنتیجه حمل‌ونقل زمینی را دارد.

اما حالا که بیش از 8 ماه از تاریخ رونمایی این وسیله جذاب در ژنو سوئیس گذشته، این طرح اکنون با تکامل بیشتری نیز روبرو شده است.

طبق گفته‌های مدیرعامل ایتالدیزاین و رئیس بخش فن‌آوری آئودی، تاکسی‌های پرنده اکنون در حال طی کردن مسیر تکاملی خود بوده و بدون شک جای زیادی را در آینده حمل‌ونقل خواهند داشت. به‌طوری‌که افراد بسیار بیشتری هم در مسیرهای درون‌شهری و هم برون‌شهری، از این فن‌آوری مدرن، بهره خواهند برد.

در آینده، کودکان، افراد مسن و کسانی که به هر دلیلی گواهینامه رانندگی ندارند، می‌توانند از خدمات تاکسی‌های روبات، به‌سادگی بهره برده و با این کار، می‌توان امیدوار بود که فاصله بین جاده‌های زمینی و مسیرهای هوایی، همیشه حفظ خواهد شد.

 

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.