مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی هونداHR-V شاسی بلند با قدرت 180 اسب بخار!

شرکت ژاپنی هوندا در راستای به‌روزرسانی‌هایی که به خودروهای مدل 2019 خود داده ، شاخصه‌های اسپرت و جدید را نیز به شاسی‌بلند کوچک HR-V خود برای بازار اروپا بخشیده است.

HR-V جدید، با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی تولید خواهد شد که از خانواده مدل سیویک این شرکت گرفته‌شده است. هم‌چنین شاخصه‌های دینامیکی و سبک طراحی جدیدی نیز برای عملکرد بهتر و ظاهری جذاب‌تر، به این خودروی تازه‌وارد افزوده‌شده‌اند.

در طراحی خارجی، می‌توان شاهد جلوپنجره‌ای بود که نسبت به مدل‌های استاندارد این خودرو، متمایز به نظر می‌رسد. همچنین در قسمت عقبی HRV، می‌توان خط مشکی‌رنگ باریکی را مشاهده کرد که مابین چراغ‌های عقب و روی درب صندوق‌عقب کشیده شده است.

با گذر از قسمت جلویی به سمت عقب، بالای لاستیک خودرو با رینگ‌های 18 اینچی، محافظ‌های پلاستیکی مشکی‌رنگی قرارگرفته که هم جنبه زیبایی دارد و هم برای عملکرد بهتر خودرو مناسب هستند. با گذر از این قاب‌های پلاستیکی به سمت عقب خودرو می‌رسیم، جایی که در این نسخه جدید، سپر عقب، طراحی تهاجمی‌تری به خود گرفته و خروجی‌های اگزوز دوگانه نیز به زیبایی قسمت عقب افزوده‌اند.

در درون کابین نیز،HR-V 2019 با همان صندلی‌های موجود در نسخه استاندارد ظاهرشده است. صندلی‌هایی با طراحی ارگونومیک و راحت که در این نسخه جدید، باروکش های مشکی و قرمز تیره پوشانده شده‌اند. همچنین، اتصال خودرو به موبایل با بلوتوث، کروز کنترل بعلاوه سیستم کنترل دونقطه‌ای هوای داخل کابین نیز، در کنار امکانات دیگر، برای این خودروی شاسی‌بلند در نظر گرفته‌شده‌اند.

در زیر کاپوت HR-V جدید نیز، یک قلب تپنده 180 اسب بخار جدید قرارگرفته است که مسئولیت قدرت رسانی به خودرو را بر عهده دارد. جدای از موتور جدید، سیستم تعلیق و شاسی خودرو، تنها با به‌روزرسانی‌های اندکی مواجه شده‌اند تا فرمان پذیری و راحتی بیشتری را به خودرو ببخشند.

هوندا استفاده از کمک‌فنرهای با عملکرد بالا را در HR-V اسپورت تائید کرده است. این سیستم می‌تواند ضربات ناشی از حرکت خودرو و افتادن در یک، دست‌انداز و یا مناطق هموار را تا حداکثر توان جذب کرده و به خودرو حالت ثبات و استاتیکی بیشتری را به‌منظور افزایش فرمان پذیری (هندلینگ) ببخشد.

همچنین نسخه اسپرت HR-V، دارای فرمان خاصی با سامانه‌ای خاص به‌منظور افزایش هدایت‌پذیری خودرو شده است. این سیستم برقی متغیر به‌کاررفته در فرمان، می‌تواند میزان حساسیت واردشده به‌فرمان خودرو را با توجه به پارامترهایی مانند سرعت و زاویه فرمان، تغییر داده و درنتیجه آن، عملکرد و فرمان پذیری خودرو را بهبود ببخشد.

هوندا هنوز قیمت شاسی‌بلند نسخه جدید خود را اعلام نکرده و قرار هم نیست تا آخر سال 2018، در نمایندگی‌های فروش هوندا در اروپا به فروش برود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا