مکمل بنزین
گوناگونخبر

وانت جذاب هیوندای برای بازار آمریکا؛ سانتاکروز در راه است!

سال 2015 بود که شرکت کره‌ای هیوندای از طرح مفهومی موسوم به سانتاکروز خود در نمایشگاه خودرویی دیترویت آمریکا رونمایی کرد. وانت جذابی که هنوز هم نقل محافل بسیاری از اخبار بوده و طبق گفته‌های معاون برنامه‌ریزی طراحی هیوندای، این شرکت حساب ویژه‌ای روی آن بازکرده است.

طبق اعتقادی که تازگی‌ها شرکت کره‌ای به آن علاقه‌مند شده است، قرض گرفتن عناصر اصلی وانت‌های قدرتمند، جذاب و راضی‌کننده برندهای مختلف برای وانت‌های آینده هیوندای است. طبق گفته‌های این شرکت، هر اینچ از خودروهای هیوندای باید برای این شرکت درآمدزایی داشته و رضایت مشتری را حفظ نمایند.

تنها پاسخی که هیوندای توانسته به این پرسش خود برای متولد شدن یک وانت جذاب بدهد، تولید یک نمونه نه‌چندان بزرگ و در حد یک وانت با اندازه متوسط و جمع‌وجور است. وانتی که بتواند هم در طراحی خارجی برای جوان‌ها جذابیت داشته باشد و هم پاسخی باشد برای نیازهای مردمی که در شهرهای شلوغ، جای پارک کمتری برای خودروی بزرگشان دارند.

وانت سانتاکروز هیوندای که در سال 2015 و برای اولین بار، در دیترویت به نمایش درآمد، اکنون مشغول گذراندن مراحل پایانی خود است تا بتواند هرچه سریع‌تر به خط تولید هیوندای برود. وانتی که بر پایه پلتفرم مدل توسان این شرکت ساخته خواهد شد و از روی این موضوع می‌توان گفت که نباید اندازه و جثه چندان بزرگی مانند فورد F150 داشته باشد.

هنوز زمان دقیقی برای آماده شدن سانتاکروز در مرحله تولید اعلام‌نشده اما ازآنجایی‌که هیوندای، به‌تازگی شاسی‌بلند بزرگ و جدید خود بانام پالیساد را آماده تولید کرده است، پس می‌تواند تمرکز خود را بر روی وانت جذاب و تازه‌واردش قرار دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا