مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی جیلی GC6 اعلام شد (آذر 97)

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی با مشکل عرضه و فروش محصولاتشان مواجه هستند و بعضا برخی از این شرکت‌ها توانسته‌اند سرمایه مردم را برای تحویل خودرو تا یکسال آینده جذب نمایند، خودروسازان بم در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش اقساطی جیلی GC6 خبر داد که به نظر می‌رسد با اعلام فروش‌های این چنینی توسط شرکت‌های خودروساز، بازار خودرو در حال آرام گرفتن است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازان بم در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش یکی از محصولات پرطرفدار خود یعنی جیلی GC6 رونمایی کرد که این شرایط علاوه بر شرایط تحویل کوتاه مدت از تسهیلات قابل توجهی برخوردار است که با توجه به وضعیت قیمت خودروهای خارجی در کشورمان، کار را برای خرید خودروی با کیفیت چینی آسان‌تر می‌کند.

جیلی GC6این شرکت در اطلاعیه مذکور اعلام کرده است که جیلی GC6 با قیمت قطعی 105 میلیون تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد و قیمت به نرخ روز زمان تحویل محاسبه نمی‌شود. زمان تحویل خودروها نیز دی ماه 97 خواهد بود و با مدل 97 به مشتریان تحویل داده می‌شود.

جریمه تاخیر در تحویل جیلی GC6 نیز 2.5 درصد ماهانه ذکر شده و سود مشارکت و سود انصرافی برای این شرایط فروش در نظر گرفته نشده است. مشتری در این شرایط فروش می‌تواند از تسهیلات 40 میلیون تومانی 18 ماهه استفاده نماید که در قالب 9 چک دوماهه به این شرکت تحویل داده می‌شود.

زمان شروع اقساط 15 اسفند ماه خواهد بود و سند خودرو در رهن این شرکت خواهد بود و پس از تسویه حساب تسهیلات به نام مشتری خواهد شد. بدیهی است خودرو در زمان رهن تحت پوشش بیمه بدنه خواهد بود که هزینه آن نیز از مشتری اخذ می‌گردد.

GC6همچنین کلیه هزینه‌های قانونی از جمله مالیات و بیمه و سایر هزینه‌های شماره گذاری نیز از خریدار اخذ خواهد شد که با توجه به محاسبات مختلف و تغییرات مزبور در تاریخ اعلام شده در فاکتور نهایی مشتری لحاظ خواهد شد.

گفتنی است که قبل از این کرمان موتور نیز در قالب شرایط فروش ویژه‌ای از تسهیلات بلند مدتی برای خرید خودروهای برند جک خود خبر داده بود که نشان دهنده پایدار شدن اوضاع بازار خودروهای خارجی در کشور است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا