مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش بیسو T3 و T5 و جزئیات مراحل مختلف ثبت نام (آذر 97)

این روزها شاید کمتر کسی است که در خیابان‌های نیمه بالایی شهر تهران و بعضی دیگر از شهرهای بزرگ کشور تردد کرده باشد و تبلیغات سیف خودرو را برای خودروهای بیسو T3 و T5 ندیده باشد. این دو شاسی بلند لوکس اقتصادی که البته با قیمت‌های حدود 200 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود دارای ویژگی‌ها و آپشن‌های خوبی است که خرید آنها را جذاب کرده و حالا با اتمام مرحله اول پیش فروش این خودروها وارد مرحله دوم پیش فروش بیسو T3 و T5 شدیم که به نظر می رسد با توجه به وضعیت اولیه آن، مرحله دوم نیز به زودی به اتمام برسد.

به گزارش چرخان، شرکت سیف خودرو متولی برند چینی بیسو در ایران که این روزها تبلیغات فراوانی برای خودروی شاسی بلند لوکس اقتصادی خود کرده و حالا با انبوه استقبال مشتریان ایرانی روبرو شده است اعلام کرده است که مرحله اول پیش فروش به پایان رسیده و حالا مشتریان متقاضی خرید بیسو T3 و T5 می‌توانند در مرحله دوم و با شرایط ویژه اعلامی اقدام به خرید محصولات این شرکت نمایند.

نکته جالب توجه در مورد این پیش فروش زمان تحویل خرداد و مرداد 98 است که با توجه به شرایط موجود برای واردات خودروهای خارجی و همچنین مشکلات مربوط به نرخ ارز بایستی صبر کرد و دید که آیا سیف خودرو توانایی پاسخگویی به تمام سفارش‌های دریافت شده را خواهد داشت یا خیر، چرا که در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها علیرغم اقدام به واردات اما ماه‌هاست منتظر ترخیص خودروهایشان از گمرک کشور هستند و هنوز خبری از این خودروها نیست.

اولین خودروی عرضه شده در این طرح فروش بیسو T3 است که با پیش پرداخت 90 میلیون تومان قابل سفارش بوده و مشتری از سود مشارکت 21 درصد و سود انصراف 16 درصد بهره مند خواهد شد. همچنین سود تاخیر نیز 12 درصد اعلام شده که طبیعتا به سود مشارکت اعلام شده افزوده خواهد شد. موعد تحویل این خودرو خردادماه 98 قید شده است.

بیسو T3 و T5بیسو T5 دومین خودروی عرضه شده در این طرح فروش است که با پیش پرداخت 120 میلیون تومان قابل سفارش بوده و مشتری از سود مشارکت 21 درصد و سود انصراف 16 درصد بهره مند خواهد شد. سود تاخیر اعلامی برای این خودرو نیز 12 درصد بوده و در صورت تاخیر در تحویل مشتری از جمع سود مشارکت و سود تاخیر بهره مند خواهد شد. زمان تحویل این خودرو نیز مردادماه 98 قید شده است.

رنگ‌های قابل عرضه در این دو خودرو بسیار متنوع بوده و مشتری در هنگام ثبت سفارش امکان انتخاب رنگ‌های متفاوتی را خواهد داشت. گفتنی است که طبق اعلام مسئولین سیف خودرو شرایط فروش این دو خودرو در مرحله اول به اتمام رسیده و در حال حاضر مرحله دوم فروش این دو خودرو آغاز شده است که تا زمان تکمیل ظرفیت تعیین شده ادامه خواهد داشت.

بیسو T3 و T5مشتریان برای خرید این دو خودرو می‌توانند به سایت رسمی این شرکت و یا نمایندگی‌های مجاز سیف خودرو در سرتاسر کشور مراجعه نمایند.

به سوپر گروه خودروهای بیسو T3 و T5 ملحق شوید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا