Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت و زمان فروش دانگ فنگ S30 در نمایندگی‌های ایران‌خودرو + تصاویر

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها برای تحویل بسیاری از خودروهای تولیدی خود به مشکل خورده و عملا رکوردهای تازه‌ای در تاخیر تحویل محصولاتش ثبت می‌کند، در اقدامی جالب محصول جدید خود یعنی دانگ فنگ S30 را به نمایندگی‌های خود معرفی کرد که عملا پروسه عرضه و فروش این خودرو آغاز شده و به زودی شاهد حضور این خودرو در خیابان‌های کشورمان باشیم. دانگ فنگ S30 پس از عرضه موفق مدل اچ30 کراس نمونه ایست که ایران‌خودرو در انتظار موفقیت آن برای پر کردن جای خالی محصولات با کیفیت اروپاییش است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو امروز در مراسمی از مشخصات و اطلاعات دانگ فنگ S30 رونمایی کرد که قبل از یک مدل دیگر از این برند را به بازار کشورمان عرضه کرده بود و با موفقیت خوبی روبرو شده بود. البته گفتنی است که دانگ فنگ S30 برخلاف محصول دیگر این برند دارای سگمنت مشخص یعنی سدان بوده و از نظر ظاهری نیز نسبتا قابل قبول است.

دانگ فنگ S30به نظر می ‌رسد ایران‌خودرو به زودی تعداد محدودی از این خودرو را روانه خیابان‌های کشور خواهد کرد و استقبال مردم از این خودرو و سایر موارد را برای نوع عرضه بررسی خواهد کرد. البته باید بدانید که از نظر فنی تفاوت خاصی بین اچ30 کراس و این محصول جدید نیست و صرفا مشتریان نسبت به ظاهر خودرو می‌توانند برای این دو محصول تصمیم گیری کنند.

استفاده از پیشرانه TU5 و همچنین حجم موتور 1.6 لیتری باعث شده تا از نظر فنی انتخاب مناسبی برای مشتریان باشد. پیشرانه این خودرو دارای 105 اسب بخار قدرت و دارای گشتاور 142 نیوتون متری است. از جمله ویژگی‌ها و آپشن‌های قابل ذکر برای این خودرو می‌توان به دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سانروف خودرو، سیستم تهویه اتوماتیک مدرن، دوربین و سنسور عقب در خودرو، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر 6.5 اینچی و… اشاره کرد.

دانگ فنگ S30در مورد موارد ایمنی هنوز اطلاعات کاملی از این خودرو در دستمان نیست ولی به نظر می‌رسد با توجه به نمونه‌های موجود در چین باید شاهد به کارگیری 4 کیسه هوا در این خودرو باشیم که البته شاید برخلاف این تصور از دو کیسه هوا استفاده گردد.

شاید همه این توضیحات با قیمت گذاری این خودرو سنجیده شود که البته هنوز اطلاعات رسمی از آن وجود ندارد ولی با توجه به سوابقی که از ایران‌خودرو سراغ داریم دانگ فنگ S30 به احتمال زیاد در حوالی قیمت 100 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد و مشتریان بایستی برای خرید این خودرو روی حدود قیمت اعلامی برنامه ریزی کنند.

ما می‌دانیم که تنها دیدن تصاویر و بررسی تئوری خوشایند دوستداران و بازدیدکنندگان وبسایت چرخان نیست و چه بهتر که این محصول را کمی ویدئویی نیز بازدید نماییم.

پس این شما و این تیزر تبلیغاتی S30؛ محصول چینی گروه خودروسازی ملی ایران خودرو!

5 دیدگاه
  1. سید ایرانی می گوید

    یک خودروی مناسب برای ایرانیان ولایت مدار. سپاس پروردگار که ایرانی رو به چیزی که درخور وی بود رساندی.

  2. پوریا می گوید

    خخخخخخخخ منتظر باشید مردم عزیز.

  3. ناشناس می گوید

    امروز پیش فروشش شروع میشه و قیمت نقد شرکت با تحویل ۱۵ روزه ۱۴۱ واقعا ایول داره ۱۴۱ !!!!! میلیون تومن برای این اشغال پس بزودی باید اچ سی رو هم تو رنج ۱۲۰ قیمت بزنن

  4. ناشناس می گوید

    خلایق هرچه لایق

  5. مجتبی می گوید

    اینجاست که تئوریها و دروغ های سایت خودرو بانک و سایت چرخان و چرخانندگانش با باسن مبارک محکم به زمبن میخوره و این دشمنی کور کورانه این دو سایت بر علیه اچ سی کراس وقتی که حتی ۴۴ میلیون تومن بود رو با شکست مواحه میکنه بر خلاف تبلیغات خوددو بانک و سایت شما بر علیه اچ سی کراس خوشبختاته این خودرو بسبار خودروی راحت و عالی و با دوام و محکم کم اصطحلاک و کم مصرف و پر شتاب و از هر نظر با توجه به قیمت قبلیش مناسب بود و مناسفانه تمام دروغ های بخصوص سایت خودرو بانک همه در سایتشان موجوده و مانند روسیاهی ته دیگ اونجا چسبیده به ریش دروغ گو حالا هم که هر کی هر کیه / ۱۴۱ میلیون برای S30 هرج و مرج همینه دیگه
    لابد فردا هم قیمت اچ سی میشه ۱۶۰ میلیون خوب خیره انشالله _ حداقل اچ سی جواب خوبی به مردم پس داده و ملت ازش راضی هستند

    چرا سایتهایی که روز و شب از زرف مردم جورد قضاوت هستند به این وقاحت دروغ میگن واقعا من حیرانم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.