Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

وضعیت وخیم فروش و تولید هاوال و مزدا 3 در گروه خودروسازی بهمن!

وضعیت فروش و تولیدات خودروهای سواری گروه بهمن به رغم قراردادهای خوبی که این شرکت اخیرا با شرکت‌های چینی منعقد کرده بسیار بد بوده و شواهد نشان می‌دهد که در صورت ادامه دار بودن وضعیت فعلی این شرکت باید شاهد تجمعات بیشتری از سوی خریداران محصولات این شرکت باشیم چرا که با وجود تعداد فروش بالا در خودروهایی مثل مزدا 3 عملا محصولی برای تحویل وجود ندارد و از سوی دیگر تعداد تولید بالای خودرویی مانند هاوال با فروش چندانی روبرو نیست!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی بهمن که چند ماهی است حواشی مختلفی از آن مخابره می‌شود و افزایش قیمت‌های ماهانه بسترن بی 30 به نقل محافل خبری تبدیل شده، در حال حاضر از نظر تولید و فروش وضعیت خوبی نداشته و آمارهای منتشر شده از سوی این شرکت نشان می‌دهد که عملا در بعضی از خودروها علیرغم وجود تقاضای بالا، تولیدی وجود نداشته و از سوی دیگر علیرغم تولید بعضی از خودروها، عملا تقاضایی برای آن نیست!

آمارهای منتشر شده از این شرکت نشان می‌دهد که گروه بهمن در آبان ماه سال جاری صرفا 11 عدد هاوال اچ 2 را فروخته است که این نشان دهنده عدم اقبال مردم به خودروی تازه وارد گروه بهمن است. البته گفتنی است از جمله دلایل عدم استقبال از این خودرو افزایش قیمت‌هایی است که اخیرا شاهد آن بودیم که هزینه خرید این خودرو را بسیار بالا برده است.

از سوی دیگر مزدا 3 این شرکت علیرغم وجود 25 سفارش خرید در آبان ماه صرفا با تیراژ 1 دستگاه تولید شده است. مجموع تولیدات این شرکت در آبان ماه 1674 دستگاه خودرو بوده است که ترکیبی از تولید خودروهایی از جمله یک دستگاه مزدا3، 588 دستگاه سواری B30 بسترن، 26دستگاه کاپرا دوکابین، 751 دستگاه وانت کارا و 308 دستگاه هاوال اچ2 بوده است.

خودرو هاوال H2 قیمت هاوال H2همچنین گفتنی است که تعداد فروش این شرکت در آبان ماه 1204 خودرو بوده است که نشان دهنده عدم استقبال کافی مشتریان از تولیدات گروه بهمن و یا ناتوانی در تولید است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.