مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

قیمت و شرایط فروش جدید محصولات ایران‌خودرو اعلام شد ( آذر 97)

در حالیکه بسیاری از فعالان بازار خودرو منتظر اعلام قیمت جدید خودروهای ایران‌خودرو و سایپا هستند، گروه خودروسازی ایران‌خودرو همانند کاری که در مورد پژو 206 تیپ 2 انجام داد، قیمت جدید محصولاتش را همراه با اعلام شرایط فروش مشخص کرد که با توجه به قیمت‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که سایر محصولات این شرکت نیز افزایش قیمت قابل توجهی خواهند داشت که در این مطلب به توضیح شرایط فروش این شرکت می‌پردازیم.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید محصولات خود خبر داد که این شرایط فروش همزمان با اعلام قیمت جدید این محصولات بوده است. این شرایط فروش از روز شنبه 17 آذرماه آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت که با توجه به سوابق فروش این شرکت به نظر می‌رسد در همان ساعات اولیه به اتمام خواهد رسید.

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودرواز جمله شرایط ثبت سفارش در این شرایط فروش می‌توان به امکان ثبت نام برای مشتریان حقیقی اشاره کرد و به همین دلیل ثبت نام مشتریان دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین ثبت نام در این شرایط فروش صرفا به صورت اینترنتی بوده و از هیچ طریق دیگر امکان ثبت نخواهد بود.

همچنین ایران‌خودرو اعلام کرده است که آن دسته از مشتریانی که هر کدام از شرایط فروش فعلی را نداشته باشند در زمان مقتضی ثبت نامشان ملغی خواهد شد و وجه پرداختی بدون هیچ گونه وجه اضافی برگردانده می‌شود و به همین دلیل در صورت دارا بودن شرایط مذکور اقدام به ثبت سفارش نمایند.

همچنین انتخاب نمایندگی برای تحویل خودرو در زمان ثبت سفارش لازم نیست و فعال نخواهد بود و پس از اتمام ثبت نام و تا 5 روز امکان انتخاب نمایندگی میسر خواهد بود. البته در صورت عدم انتخاب نمایندگی مد نظر، این شرکت راسا با توجه به آدرس محل زندگی مشتری اقدام به انتخاب نمایندگی خواهد کرد.

از دیگر نکات جالب این شرایط فروش اعلام رسمی ثبت نام شده‌ها خواهد بود و بدین ترتیب شرایط شفاف سازی فروش در آن به صورت کامل رعایت خواهد شد. البته لیست ثبت نام شده‌ها پس از طی کردن پروسه‌های مالی بروز خواهد شد.

این شرکت علیرغم اعلام قیمت افزایش یافته قیمت خودرو قید کرده است که تمام هزینه‌های قانونی و افزایش‌های ایجاد شده بر اساس تغییرات گوناگون تا زمان صدور فاکتور نهایی برعهده مشتری خواهد بود و بدین ترتیب می‌توان گفت که قیمت‌های اعلام شده در این شرایط فروش غیرقطعی است.

ایران‌خودرواولین خودروی ارائه شده در این طرح فروش پژو پارس ال‌ایکس اتوماتیک سال است که در رنگ‌های خاکستری، مشکی و سفید قابل سفارش بوده و قیمت اعلامی برای آن نیز 83 میلیون تومان قید شده است. همچنین موعد تحویل این خودرو 15 روزه قید شده است.

دومین خودروی ارائه شده در این طرح فروش اس 30 اتوماتیک تازه وارد این شرکت است که در رنگ سفید قابل سفارش بوده و قیمت اعلامی برای آن نیز 141 میلیون تومان قید شده است. همچنین موعد تحویل این خودرو 15 روزه قید شده است.

سومین خودروی ارائه شده در این طرح فروش تندر پیکاپ با رادیوپخش USB است که در رنگ سفید قابل سفارش بوده و قیمت اعلامی برای آن نیز 77 میلیون تومان قید شده است. همچنین موعد تحویل این خودرو 15 روزه قید شده است.

چهارمین خودروی ارائه شده در این طرح فروش وانت آریسان دوگانه سوز است که در رنگ سفید قابل سفارش بوده و قیمت اعلامی برای آن نیز 36 میلیون تومان قید شده است. همچنین موعد تحویل این خودرو 15 روزه قید شده است.

 

همچنین گفتنی است که امکان انخاب کارت طلایی تک ستاره اختیاری برای همه خودروهای مذکور فراهم شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. لعنت بهتون که بجز فشار آوردن و فقیر کردن روز افزون مردم هیچ فکری در سر ندارید … بخاطر کثافت کاری و بی ارزش کردن ریال و گرانی تمام ارزاق روزمره به اندازه کافی اعصاب مردم متشنج هست بی انصاف ها حداقل بذارید زخم خیانت قبلی تون التیام پیدا کنه بعد ضربه دوم را بزنید نه اینکه نمک بپاشید روی زخم تازه

  2. دوستان این خبر بخشنامه جدید ایران خودرو شایعه است برای سنجش واکنش مردم خودتون میتونید برید سایت ایران خودرو و چک کنید ظاهرا مافیای خودرو با هماهنگی چنتا سایت دست به این شایعه پراکنی زدن

    1. با سلام.
      سازمان بازرسی وارد عمل شده و طبیعتا این سازمان برای “هیچ” وارد نمیشه.

  3. خاک بر سر شرکت خودرو سازی اون مملکتی بشه جز ارابه چیزی نداره ارائه کنه .اون موقع جوانهای بی ادعای دیگه اون مملکت موشک نقطه زن و ناوشکن جنگی و فانتوم جنگی تولید میکنه..

  4. از ماست ک برماست نخرید حاجی مجبور نیستیم ک.آهن پاره ی بدون ایمنی ۱۰۰میلیون مزخرفه واقعا مزخرفه.یکبار بیاییم درست تصمیم بگیریم تحریم کنیم.مشکل اینجاست ک دندونامونو شمردن

  5. ی روزی یه مدیر گفت افرادی که میگند پراید نخرید ضد ولایت و اسلان و کشورند..حالا من میپرسم افرادی که با پول ملی این کار را کردند چی هستند؟
    این چه وضعیه؟یعنی هیچ نهادی نیست که نظارت کنه؟ما کشور ضعیفی نداریم..وقتی ریگی را توی هوا دستگیر میکنند چطور نمیتونند مسببان این شرایط را میدا کنند.‌.بخدا دلار و تحریم بهانست..پس چرا الان ک دلار ۱۰ تومن ارزون شد قیمت ها باز داره میره بالا؟

  6. واقعا باید خدا قوت گفت به مسئولان دلسوز که میتوانند پس از ثبت نام ظرف پانزده روز خودرو بسازند و تحویل نمایند!!
    بنظرم پارکینگ جدیدی برای احتکار خودروها پیدا نکردند وارد عمل شدند خودروهای آماده با قیمت تمام شده پایین را به ملت عزیز بفروشند منتهی،با قیمت شیرین بازار آزاد!!!!!!

  7. ایران خودرو باید تولیدات خود را با تولیدات کشورهای پیشرفته مقایسه کند نه کشورهای کمتر توسعه یافته.مثلا چندین ساله خودرو تولید میکنند ولی کو کیفیت کو پیشرفت ؟؟ چرا از متخصصین طراح استفاده نمی شه ؟؟واقعا چرا انحصاریه؟؟

  8. واقعا متاسفم برای تحلیل گر این مطلب…..
    با این برداشت معلومه شما کارمند کجایی و منافعت کجاست !!!!
    دلار بالا رفت ،قیمت ها بالا رفت ، دلار پایین اومد ،قیمت ها دیگه پایین بیا نیست ، … ما اصلا نیاز به امریکا و دشمن نداریم ، خودمون برای خودمون بس هستیم .
    مردم بیچاره .. همون حقوق همون جایگاه حتی پایینتر و پست تر از قبل و هیچکس مسئول نیست و جایگاه ندارد .
    هر کس تو هر جا هر کاری دوست داره میکنه …. هیچکس هم مسئول نیست

    1. سلام
      هر چقدر مطلبی که تقدیم نگاهتان کردم رو بررسی کردم تحلیلی ندیدم کرده باشم دوست عزیز!

  9. چشم ها رو باید شست جور دیگر بایددید. تا وقتی که مدیریت خودروسازی توسط دولت تعیین میشه انتظار بیشتری نیست هر زمان آلمانی ها خودروسازی رو دست گرفتند اونوقت میتونیم امیدوار باشیم طی ۵ سال به باکیفیت ترین خودروی دنیا و البته قیمت مناسب دست پیدا خواهیم نمود.

  10. بدترین ملت که تاریخ به خودش دیده همین ملت سود جو منافه پسندن کجای دنیا بخاطر پول هم نوع خودشو قربانی میکنه ماشینای 80 سال پیشو ملت بدبخت ایران باید سوار شن تازه خیلم راضین از ماست که بر ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا