مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش تیبا با موعد تحویل شهریور 98 اعلام شد

آزادسازی قیمت خودرو در حالی نقل محافل خبری و شبکه‌های اجتماعی شده که خودروسازان نیز فعال شده و گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید محصولاتش خبر داد و حالا گروه سایپا نیز شرایط فروش جدیدی را برای تیبا ارائه کرد که با توجه به پیش فروش‌های قبلی موجود از این شرکت به نظر می‌رسد از استقبال خوبی برخوردار شود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید تیبا خبر داد که مشتریان می‌توانند از همین حالا ثبت نام خود را انجام داده و شرایط فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. زمان تحویل خودرو نیز طبق اعلام گروه سایپا، شهریور ماه سال آینده اعلام گردیده است.

تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاپیش پرداخت لازم برای ثبت نام در این طرح فروش 14 میلیون تومان بوده و الباقی مبلغ در زمان تحویل و طبق قیمت روز محاسبه و اخذ خواهد شد که با توجه به شایعات موجود در بازار خودرو و احتمال افزایش قیمت‌های آینده در مورد این خودرو، چیزی در حدود 30 میلیون تومان پرداختی مشتری در سال آینده خواهد بود.

همچنین مشتری در زمان ثبت نام صرفا بر اساس رنگ‌های پیشنهادی قادر به ثبت سفارش خواهد بود و زمان‌بندی تولید و زمان تحویل مبنای رنگ فروخته شده به مشتری خواهد بود. از دیگر شرایط فروش این محصول، محدود بودن امکان ثبت نام برای هر کد ملی بوده و حواله‌های ثبت نامی بدون امکان صلح خواهند بود.

تیباهمچنین گفتنی است که طبق شنیده‌ها به زودی شرایط فروش ویژه‌ای از سوی گروه سایپا اعلام خواهد شد که همانند همتای خود اقدام به تحویل فوری محصولات خواهد نمود. شنیده‌ها حاکی از آن است که این طرح فروش ویژه سایپا منتظر دریافت مجوز افزایش قیمت بوده و به محض دریافت این مجوز، شرایط فروش متفاوتی را به مشتریان عرضه خواهد کرد.

گفتنی است که طبق شنیده‌ها، محصول پراید این شرکت چیزی در حدود 36 تا 40 میلیون تومان قیمت خواهد خورد و تیبا نیز حوالی قیمت 40 تا 45 میلیون تومان خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام ،به نظرتان هنگام تحویل تیبا در سال 98، مبلغ آن بالای 50 یا 60 میلیون میرسد؟
    با تشکر

  2. درد شما فقط افزایش قیمت بود که تو بازار اول گرون کردید که قیمت کا خونه رو ببرید بالا یعنی مثل دلار حباب درست کنید بعد بگید تحریم‌ها اثر نداشته الان مشخصه که تموم پولای کثیف که به لبنان و فلسطین و یمن و عراق و ومیره از خون و چرک مردمه ایرانه برای شماها که فرقی نداره از مردم بیشتر می زدید

  3. یک پراید ثبت نام کردم تحویل شهریور بعد گذشت ۳ماه تاخیر حالا تماس میگرم سایپا میگه منتظر قیمت جدید هستیم تا دعوتنامه صادر بشه، یعنی ماشین تحویل شهریور با قیمت آذر تحویل میدن!!!!!!!!
    خدا ازشون نگذره همرو هم خریدن

  4. سلام من یه جوانم که 6 ساله صبح تا شب بسختی کار میکنم از یه طرف خرج خونه و کرایه خونه و از یه طرف همیشه دوست داشتم همیشه یه ماشین داشته باشم بعد از این همه مدت یه پولی جمع کردم اونم خدا می‌دونه به چه بدبختی حالا خریت کردم رفتم یه خودرو ثبت نام کردم و بقیش هم وام گرفتم ولی الان میگن قیمت افزایش پیدا می‌کنه موندم چرا اگه قرار بود بدبخت باشم چرا اصلا باید زندگی کنم دیگه چقد باید کار کنم کسی هست مثل من ۱۶ ساعت در روز کار کنه دو ساعتم توی راه خونه باشی خدا لعنت کنه اونی که امثال منو نمیفهمه

  5. من اگه موقع ثبت نام از بازار خرید کرده بودم قیمت دنا در بازار 49 میلیون تومن بود و من به خاطر 2 میلیون تومن ارزونتر اومدم ثبت نام کردم چون به دولت اعتماد داشتم و باور نمیکردم که دولت به یک کارخانه ای به این بزرگی مجوز افزایش نامعقول قیمت بدهد و حداکثر احتمالی که میدادم گرانی 10 درصدی بود. اخه اینها ادعا میکنند که تورم زیر 18 درصد است پس چگونه یک ماشین رو در عرض چندماه 100 درصد گرون میکنند و بعد تورم رو 15 درصد اعلام میکنند. این ها خودشون احمق هستند که مردم رو احمق تصور میکنند و شاید الان مردم زورشون نرسه ولی مطمئنا این ظلم ها در خاطره ها میموند و روزی سرباز میکند.

  6. سلام،یک کلمه خدالعنتشون کنه،هرچی میدوییم دنبال تورم نمیرسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا