Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی و بررسی نیسان کیکس ۲۰۱۹ (ویدئوی اختصاصی)

خودروسازی ژاپنی نیسان شاسی‌بلند جدید نیسان کیکس ۲۰۱۹ را چندی پیش رونمایی کرد و به تازگی این خودرو وارد بازار شده است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این خودروی جدید نسبت به خودروهای ۲۰۱۹ در تیپ شاسی‌بلندها قابلیت و امکانات کمتری دارد ولی می‌تواند با همین قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردش در بازار فروش خوبی را کسب کند.

نیسان کیکس ۲۰۱۹ مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر خطی با گنجایش ۱.۶ لیتری و قدرت خروجی ۱۲۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۱۴ پوند فوت متصل به جعبه دنده اتوماتیک CVT می‌شود، به علاوه نیروی پیشرانه این خودرو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. کارشناسان خودرو نقاط قوت این خودرو را استایل ظاهری، ترمزهای اضطراری اتوماتیک استاندارد، طراحی کاربردی داخل کابین و مصرف سوخت بهینه برشمردند و از سوی دیگر هندلینگ نامناسب و قیمت بالای آن را از نقاط ضعف نیسان کیکس ۲۰۱۹ معرفی کرده‌اند.

در داخل کابین این شاسی‌بلند تجهیزاتی همانند سیستم سرگرمی و اطلاعات با صفحه نمایش ۷.۰ اینچی به علاوه کنترل پنل نمایش آب و هوا، سیستم تهویه اتوماتیک هوای داخل، طراحی و دوخت صندلی‌های چرم در رنگ‌های مختلف و … دیده می‌شوند. یکی دیگر از تغییرات این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی سیستم چرخ‌ها و رینگ‌های آن مثال زده شده است که رینگ‌ها با سه پره خود را نمایش می‌دهند. به علاوه جالب است بدانیم که در این مدل جدید فضای پای سرنشینان عقب بسیار زیاد در نظر گرفته شده است و به راحتی سه سرنشین لاغر اندام یا سایز کوچک می‌توانند در عقب جای بگیرند. فضای صندوق عقب این خودرو ۲۵ فوت مکعب هست که در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف عقب ۵۳ فوت مکعب فضا در اختیار سرنشینان قرار می‌گیرد.

شاسی‌بلند نیسان کیکس ۲۰۱۹ در بازار جهانی رقبایی مانند رنو کپچر یا هیوندای Creta دارد و حدود ۱۹ هزار دلار در بازار جهانی معامله می‌شود. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی شاسی‌بلند نیسان کیکس ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.