مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش چری تیگو7 توسط مدیران خودرو (آذر 97)

در حالیکه در چندماه اخیر بسیاری از شرکت‌های خودروساز از عرضه شرایط فروش برای محصولاتشان سر باز می‌زدند و مشکلات فراوانی پیرامون خرید خودروهای خارجی برای مشتریان ایجاد میشد، مدیران خودرو توانست بسیاری از خودروهای خود را در حالیکه تفاوت چندانی با قیمت بازار نداشت، به فروش رساند که حتی در خودرویی مانند چری تیگو7 تفاوت قیمت بازار و کارخانه منفی بود و تحویل کارخانه به صورت مدت‌دار انجام میشد که این موضوع در شرایط فروش جدید این شرکت تکرار شده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که متولی مونتاژ خودروهای چینی از برند چری در ایران است در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید چری تیگو7 خبر داد که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فعلی بازار و قیمت آزاد این خودرو در بازار از استقبال خوبی برخوردار نشود.

چری تیگو7این خودرو که در حال حاضر با قیمت حدود 260 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و قیمت این خودرو در کارخانه حدود 274 میلیون تومان است که البته روابط عمومی این شرکت مصرانه معتقد است که این موضوع صحت نداشته و فضاسازی رسانه‌ای است ولی به راحتی می‌توان از طریق یک جستجوی ساده در سایت‌های مشهور خرید و فروش خودرو به این موضوع رسید.

شرایط فروش تعیین شده از سوی مدیران خودرو در سه موعد تحویل 120، 150 و 180 روز به مشتریان عرضه شده و مشتریان بایستی در کوتاه‌ترین زمان تحویل، پیش پرداخت حدود 220 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز نماید. دومین پیش پرداخت لازم برای ثبت سفارش در این طرح فروش 192 میلیون تومان و سومین پیش پرداخت که برای موعد بلندمدت این طرح خواهد بود حدود 165 میلیون تومان قید شده است.

سود مشارکت این طرح فروش 13، 15 و 17 درصد تعیین شده که کمترین نرخ برای موعد تحویل 120 روزه و بیشترین نرخ سود مشارکت نیز برای موعد 180 روزه است. قیمت قطعی خودروهای مذکور در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد و مشتری بایستی مابه‌التفاوت را به حساب این شرکت واریز نماید.

این طرح فروش در حال حاضر آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت که مشتریان می‌توانند از طریق نمایندگی‌های این شرکت اقدام به ثبت نام نمایند. حریمه تاخیر تعیین شده در این طرح 6 درصد بوده و تمام هزینه‌های قانونی مربوط به فروش این خودروها طبق زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد و از مشتری اخذ می‌گردد.

 

بخوانید :

شرایط فروش عجیب تیگو 7 جدید: آیا این خودرو ارزش خرید دارد؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا