مکمل بنزین
خبرداخلی

خیابان‌های ایران به زودی میزبان هایما فامیلی خواهند بود + تصاویر

با خروج برندهای معتبر خودروسازی دنیا از صنعت خودرو کشورمان، عرصه برای حضور برندهای چینی بیش از پیش فراهم شده و خودروسازان ایرانی نیز برای فرار از بحران تولید و کمبود تنوع در سبد محصولاتشان به سراغ محصولات متنوع این خودروسازان رفته‌اند که البته نا گفته نماند بسیاری از توافقات اولیه این اقدامات قبل از خروج خودروسازان معتبر انجام شده است که هایما فامیلی محصول همین توافقات ایران‌خودرو و برند هایما بوده است.

به گزارش چرخان، طبق تصاویر منتشر شده از یک خودروی جدید استتار شده در کشورمان، ایران‌خودرو در حال تست یکی از مدل‌های هایما فامیلی با نام ام 5 است که به نظر می‌رسد به زودی و با گذراندن تست‌های فنی اولیه وارد بازار کشورمان خواهد شد.

هایما فامیلیاین شرکت که چند روز قبل با عرضه اس 30 از برند دانگ فنگ توانسته قیمت خودروهای این چنینی را به بالای 100 میلیون تومان برساند، امیدوار است که با اضافه کردن محصولات جدید از برند پرطرفدار هایما بتواند کمبود موجود در بخش پژو خود را جبران کند.

قبل از این نیز طبق مصاحبه‌هایی که مصطفی خان کرمی، معاونت فروش و بازاریابی ایران‌خودرو انجام داده بود، این شرکت در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن دو محصول از برند هایما به سبد محصولاتش از این برند بوده است که با حضور هایما فامیلی به صورت استتار شده نشان می‌دهد که سدان خانوادگی این برند وارد بازار کشورمان شده است.

هایما فامیلیالبته گفتنی است که خودروسازان چینی علیرغم رابطه خوب کشورمان با این کشور برای اخذ امتیازات بیشتر و یا هدف‌های دیگر مشکلات زیادی را پیش روی خودروسازان ایرانی گذاشته‌اند ولی هایما در نظر دارد که برنامه ریزی‌های قبلی خود را در صنعت ایران انجام داده و با توجه به خبرهای منتشر شده پیرامون سفارش گذاری سنگین ایران‌خودرو برای دریافت قطعات سی‌کی‌دی محصولات هایما به نظر می‌رسد که این برند چینی به شدت روی سود فروشش در ایران حساب باز کرده است.

هایما فامیلیالبته طبق شنیده‌ها پیرامون تصمیم ویژه ایران‌خودرو برای روانه کردن این خودرو در بازار، تصمیم نهایی بر تولید نسخه فیس لیفت این خودرو بوده و در صورت موفقیت آمیز بودن تست‌های اولیه و فنی این خودرو در کشورمان عملا نسخه‌ای ویژه برای کشورمان تولید و در خیابان‌های کشورمان دیده خواهد شد.

هایما فامیلیگفتنی است که با توجه به استقبال خوب مردم از محصولات فعلی هایما یعنی اس 5 و اس 7 باید پیش بینی خوبی از حضور هایما فامیلی در بازار داشته باشیم ولی به احتمال زیاد قیمت بالای 100 میلیون تومان این خودرو در کشورمان چیزی است که عملا دسترسی بسیاری از مردم را به این خودرو منتفی خواهد کرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا