مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی آئودی A3 تازه وارد!

نسل کنونی آئودی A3، در کلاس‌های سدان و کانورتیبل در بازار ایالات‌متحده به فروش رفته و نسخه هاچبک آن نیز پلاگین هیبرید بوده که به نظر نمی‌رسد بر ای سال 2019، فروش آن از سوی شرکت آلمانی ادامه داشته باشد.

A3 از سال 2015 به بازار این کشور راه پیداکرده و به نظر می‌رسد نسخه جدید و تازه‌وارد 2019 آن بتواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. باوجوداینکه، کلاس شاسی‌بلند و کراس اوور، در حال پیشروی بسیار سریع در بازارهای جهانی و به‌خصوص بازار کشور آمریکا هستند، آئودی هنوز هم برنامه‌ریزی خود برای فروش خودروهای A3 و S3 برای این بازار را در دستور کار خود دارد.

اگرچه A3 هنوز چهره واقعی خود را نشان نداده است اما بر اساس تصاویر جاسوسی می‌توان فهمید که این خودروی تازه‌وارد آلمانی، شباهت‌های زیادی به آئودی A1 که به‌تازگی رونمایی شده است، دارد.

این تصاویر جاسوسی، همچنین نمایی مبهم از درون کابین خودرو را نیز به ما نشان می‌دهند. کابینی که اگرچه با زاویه‌های تیز و عجیبی طراحی‌شده است اما راننده محور بوده و به نظر می‌رسد که با صفحه‌نمایش جدید لمسی نیز نمای جذاب‌تری به خود گرفته است.

آئودی هم‌چنین از صفحه‌نمایش‌های درون کابین دوگانه خود نیز در مدل‌های A6,A7 و A8 رونمایی کرده و عجیب به نظر نمی‌رسد اگر در مدل‌های جدید A3 و S3 نیز شاهد این صفحه‌نمایش‌های جدید باشیم.

قدرت موتوری این خودرو هنوز مشخص نشده اما با توجه به سیاست‌های آئودی، به نظر می‌رسد که این شرکت در خودروی جدید خود از انواع موتورهای چهار سیلندر توربوشارژ، نسخه‌های پلاگین هیبرید و حتی یک نسخه کاملاً برقی، استفاده کند. نسخه سدان A3 نیز بعدازاینکه تولید نسخه هاچبک آن شروع‌شده و به فروش رفت، انجام خواهد گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا