Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط پیش فروش سایپا با موعد تحویل 98؛ انگار نه انگار!

شرایط پیش فروش ایران‌خودرو در حالی منتشر شده که حالا یک سوال بزرگ پیرامون محصولات سایپا وجود دارد و آن هم این است که چرا این شرکت فروش فوری راه اندازی نمی‌کند و کماکان بدون توجه به اوضاع فعلی اقدام به عرضه طرح‌های پیش فروش با موعد تحویل سال آینده می‌کند که هر بار نیز پیش پرداخت کمتری برای ثبت سفارش مشتری نیاز است که به نظر می‌رسد صرفا جذب نقدینگی لازم برای این شرکت باشد.

به گزارش چرخان،  گروه خودروسازی سایپا در بخشنامه‌ای اعلام کرد که مشتریان و متقاضیان خرید محصولات این شرکت می‌توانند از طرح‌های پیش فروش بلند مدت استفاده کنند که البته علی‌رغم انتظار مردم برای افزایش قیمت، خبری از این موضوع نیست و همانند ماه‌های گذشته اقدام به پیش فروش عادی نموده است.

تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپااین شرایط فروش که از امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت تعیین شده ادامه خواهد داشت، مشمول 3 محصول ویژه و پرطرفدار این شرکت است که البته نبود سایر محصولات نیز به دلیل وضعیت فعلی بوده و احتمال عدم استقبال از آنها باعث شده تا صرفا خودروهای با احتمال فروش بالا به مشتریان عرضه شود.

اولین خودروی عرضه شده این طرح سایپا 131 است که با پیش پرداخت 11 میلیون تومان قابل سفارش بوده و مشتری از بین موعد تحویل شهریور و مهر سال آینده امکان انتخاب دارد. گفتنی است که به نظر می‌رسد افزایش قیمت حدود 80 درصدی در قیمت این خودرو تا سال آینده رخ دهد که با توجه به پیش پرداخت گفته شده، فاصله قیمتی با قیمت قطعی احتمالی بسیار بالاست.

خودرو قیمت پراید 111دومین خودروی عرضه شده در این طرح، سایپا 111 است که با پیش پرداخت 11 میلیون تومان و موعد تحویل تیر، مرداد، شهریور و مهر 98 قابل سفارش است. نکته جالب در مورد این خودرو ابهام در تولید آن است که با توجه به تعطیلی بعضی از واحدهای تولید آن و برنامه‌های قبلی اعلام شده سایپا و سازمان استاندارد به نظر می‌رسد چالش عجیبی بین مشتریان و این شرکت باشد.

سومین خودروی عرضه شده در این طرح، تیبا 2 است که از جمله خودروهای پرطرفدار سایپا بوده و با پیش پرداخت 15 میلیون تومان و موعد تحویل شهریور و مهر 98 قابل سفارش است. این خودرو در حال حاضر با قیمت 45 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود و با توجه به شایعات موجود پیرامون قیمت گذاری 5 درصد زیر قیمت مارکت، به نظر می‌رسد که در سال آینده با قیمتی در حدود 45 تا 50 میلیون تومان به مشتریان تحویل داده شود.

نکات مهم پیرامون شرایط فروش گروه خودروسازی سایپا

  • سود مشارکت در نظر گرفته شده برای این طرح 15 درصد و سود انصراف نیز 12 درصد اعلام شده است.
  • قیمت نهایی و قطعی خودروها در زمان صدور دعوتنامه و به قیمت روز شرکت خواهد بود.
  • امکان صلح برای این خودروها وجود ندارد و خودرو به فرد ثبت نام کننده تحویل داده می شود.
7 دیدگاه
  1. محمدرضایی می گوید

    جون هرکی دوست داریدنخریداگ بخریدخرید

  2. شهرام جلالی می گوید

    ایران ما اولین کشوریست در جهان که مردمانش هرچه خودروسازان از کیفیت میکاهند وبجاش به قیمت میافزایند محصولی که بیرون بدهند بیشتر استقبال میکنن،شده تو صف بخوابند زیر بارون وبرفم باشه اماده برای خرید این اشغال خودروها هستن ومسولین عزیز هم این چنین استقبالی را تا انجا که بتوانند ارج مینهند

  3. مرگ بر لگن ساز دزد می گوید

    لعنتی ها نخرید

  4. ناشناس می گوید

    مرگ

  5. شیما می گوید

    واقعا برای مسئولین متاسفم که همکاری میکنن تا این خودرو های بی کیفیت و آدم کش بهقیمت خون آدما ارزه بشه. خجالت بکشید دستتون رو از جیب مردم در بیارید. خواهش میکنم نخرید این لگنارو.

  6. تتت می گوید

    خاک بر سر سایپای دزد دزد دزد حقشون هست تحریم

  7. خدا داند می گوید

    بعداز ۱۰سال نخریدیم چون پولش نبود حالا هم که تونستیم نصفشا جورکنیم ثبت نام کنیم ثبت نام نکردن گفتن تموم شد مهلتش تا اخرعمرمون هم ماشین دارنخواهیم شد چه کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.