مکمل بنزین
خبرداخلی

از ادعای دلال بودن تجمع کنندگان تا احتکار خودرو در بهمن موتور!

خبر تجمعات خریداران محصولات بهمن موتور چیزی نیست که از چشم‌ها دور مانده باشد که البته حواشی زیادی نیز در این تجمعات وجود داشت. از سویی مسئولین این شرکت معتقد هستند که این گروه صرفا دلالانی بودند که برای سودجویی خود دست به این تجمع زدند و تجمع کنندگان مدعی بودند که مصرف کنندگانی هستند که با قیمت‌های زیر 100 میلیون برای هاوال و بسترن ثبت نام کرده اند و گرانی‌های اخیر از توان ایشان خارج است!

به گزارش چرخان، این روزها یک تصویر جالب در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و باعث تعجب مشتریان بهمن موتور شده است و آن هم احتکار خودروهایی است که در حال حاضر شرکت مدعی است به دلیل نبود تولید از آنها امکان تحویل ندارد ولی دست به دست شدن این تصویر نشان می‌دهد که بهمن موتور به دنبال گرانی بیش از پیش است.

خریداران محصولات این شرکت مدعی هستند که شرکت به دلیل طمع بیشتر جهت دریافت مجوز برای گرانی‌های بیشتر از تحویل خودرو سر باز می‌زند و هر ماه تاخیر در تحویل این خودروها برای مشتریان گران تمام می‌شود. از سوی دیگر مشتریان می‌گویند چرا باید برای بسترنی که تا همین چندماه پیش با قیمت حوالی 70 میلیون تومان به مشتریان تحویل داده میشد حالا پرداختی بالای 100 میلیون تومان داشته باشند که قطعا از توان بسیاری از مردم خارج است.

البته جدیدترین آمارهای منتشر شده از گروه بهمن نشان می‌دهد که این شرکت صرفا در تولید مزدا 3 مشکل داشته و اتفاقا فروش این شرکت برای هاوال اچ2 مشکل داشته و تولیداتش بسیار بالاست ولی مسئولین این شرکت مدعی هستند که در قطعات این خودرو مشکل دارند که با این آمارها همخوانی ندارد!

یکی از مسئولین آگاه شرکت بهمن موتور می‌گوید که بهمن موتور در وضعیت بدی به سر می‌برد و در حال حاضر علیرغم ثبت نام بالا اما تنها 300-400 دستگاه خودرو در انبارهای این شرکت وجود دارد که بایستی مدیریت لازم در این باره انجام شود ولی مشتریان عجولانه رفتار می‌کنند و در این بین نقش بعضی از دلالان نیز نباید نادیده گرفته شود چرا که آنها صرفا به دنبال سودجویی از حواله‌های خودروها هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: ما در حال حاضر 3 برابر تعداد خودروهای انبار شده تعهد داریم که مشکل اصلی عدم تامین تعهدات مساله قطعه و نبود آن است که در حال تلاش برای رفع این مشکل هستیم. ما به افراد خریدار هاوال پیشنهاد کرده‌ایم که بسترن بی30 دریافت کنند و یا از سود مشارکت پول خود بهره مند شوند و از خریدشان انصراف بدهند ولی هنوز پاسخ درستی از سوی مشتریان دریافت نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون تجمعات اخیر جلوی بهمن موتور گفت: این تجمعات معمولا از سوی 5 نفر هماهنگ می‌شود که اتفاقا خود آنها در این تجمعات حاضر نمی‌شوند و صرفا هماهنگی‌های این اتفاقات را انجام می‌دهند. بعضی از این افراد حتی خودرویی خریداری نکردند و صرفا به جو حاضر تشنج وارد می‌کنند و بسیاری از این‌ها دلال و سودجویانی هستند که برای کسب سود از وضعیت موجود وارد ماجرا می‌شوند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. باسلام.علت آشفته بازار وگرانی ویکه تازی خودرو سازها در ایران رانت خواری دولت مردان در این حوضه است

  2. ان زمان یعنی خرداد ماه 52300000 تومان گرفتی میتونستی با آن پول کل قطعات هاوال رو بگیری تا به این مشکل بر نخوری در ضمن اون زمان دلار زیر 6000 تومان بود نکنه پولها رو دادی دلار حالا میخوای سر مردم کلاه بذاری سازمان حمایت از سرمایدار ( سازمان حمایت از مصرف کننده) هم که خودشو زده خواب .نکنه بیدار بشه حق به حقدار برسه خدایی نکرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا