مکمل بنزین
خبرداخلی

علائدین بروجردی: آیا آسیب به کارخانه عظیم خودرو هنر است؟!

‎نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده برای هرکاری که نسبت به ایجاد حتی یک شغل در بروجرد اقدام کند از همه ظرفیت خود استفاده کرده و از آبروی خود نیز مایه خواهم گذاشت.
‎علاءالدین بروجردی در گفت و گو با تاکید بر این که رزمندگان ما دیروز برای بازکردن معبر بر روی مین رفتنند و امروز ما باید برای حل مشکل از ابروی خود مایه بگذاریم، افزود: چند روز پیش از دستگیری رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو باخۤبر شدیم این در حالیست که مدیرعامل این واحد تولیدی، در حال تکمیل کارخانه خود در بروجرد است.


‎وی ادامه داد: این فعال صنعت به جرم پیش فروش خودرو بیش از میزان پیش بینی شده متهم است که بنده طی نامه نگاری هایی خواستار حل مشکل پیش فروش و بازگرداندن مبلغ اضافه شده ام چرا که این تولیدکننده هم اکنون در حال تولید خودرو در واحد تولیدی بروجرد است.
‎بروجردی با اشاره به تعهدات دیگر شرکت ها خواستار برخورد یکسان شد و گفت: هم اکنون حدود 200 نفر در این کارخانه در حال اشتغال هستند در این شرایط بسته شدن این واحد تولیدی هنر است ؟ بنابراین ضمن احترام به قوه قضاییه و مبارزه جدی با فساد اداری، فساد سازمان یافته و قاچاق خواستار به کارگیری اقدام عقلانی در این زمینه هستیم تا مانع از هرگونه ناهنجاری شویم.

 

‎این نماینده مجلس با اشاره به مکاتبات انجام شده با رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این نامه نگاری ها تاکید کردم که ایشان به متکفل صنعت کشور این کارخانه را دریابد و اجازه ندهد تا فعالان این کارخانه، بیکار شوند.
‎وی تاکید کرد: به طور قطع باید با خلاف مبارزه صورت گیرد اما نباید با اشتغال به گونه ای برخورد کنیم که حتی یک شغل هم از بین برود.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام ما با اعتقاد راسخ خودروی فوتون ساوانا را ثبت نام کردیم …..امیدوارم خودرو ی مارا با قیمت ثبت نامی به ما تحویل دهند…انشالله
    ما هم علاقه مند به اشتغال زایی هستیم …….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا