مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش محصولات ایران‌خودرو (آذر 97)

با نزدیک شدن به زمان اعلام قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو و سایپا فعالیت این دو شرکت برای عرضه شرایط پیش فروش مختلف زیاد شده و طبق آمار چیزی در حدود 600 هزار خودرو توسط این دو شرکت به مشتریان عرضه شده که سهم ایران‌خودرو بسیار بالا بوده است و حالا در ادامه شرایط فروش فوری هفته گذشته و ادامه شرایط پیش فروش محصولات خود اقدام به عرضه دو شرایط فروش مختلف کرده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش محصولات خود را اعلام کرد که مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز و انتخاب خود از این شرایط فروش بهره مند شوند. گفتنی است که این شرکت هفته گذشته نیز اقدام به فروش فوری 4 محصول ویژه خود کرد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودرواین شرکت در بخش فروش فوری خودروهای قبلی و یک خودروی جدید را با قیمت‌های جدید و البته ارزان‌تر ارائه کرده است. نکته جالب در مورد این شرایط فروش حضور هایما اس7 توربو است که در همین اثنا قیمت جدید آن نیز مشخص شده و افزایش قیمت حدود 90 درصدی را در آن شاهد هستیم.

اولین خودروی عرضه شده در این طرح فروش پژو پارس اتوماتیک با رنگ‌های مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای، آبی رویال و قیمت 79 میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. این خودرو با موعد تحویل 30 روزه به مشتریان عرضه می‌شود.

دومین خودروی عرضه شده در این طرح فروش، هایما اس7 توربو است که با رنگ‌های مشکی، خاکستری، سفید، سبز زیتونی، قهوه‌ای اسپرسو و موعد تحویل 30 روزه با قیمت 194 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است. همچنین مشتریان متقاضی خرید این خودرو می‌توانند از کارت طلایی یک ستاره این شرکت بهره مند شوند.

طرح فروش ایران‌خودروسومین خودروی عرضه شده در این طرح فروش، وانت آریسان دوگانه سوز است که صرفا در رنگ سفید قابل عرضه بوده و مشتری بایستی مبلغ 34 میلیون و 200 هزار تومان به حساب این شرکت واریز نماید که نسبت به هفته گذشته کاهش حدود 2 میلیون تومانی را داشته است. همچنین مشتریان متقاضی خرید این خودرو می‌توانند از کارت طلایی یک ستاره این شرکت بهره مند شوند.

از دیگر شرایط این شرایط فروش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این شرایط فروش هر کد ملی امکان ثبت یک سفارش خواهد داشت.
  • آن دسته از مشتریانی که در 18 ماهه گذشته از این شرکت سفارش خودرویی داشته باشند حق ثبت نام نداشته و در صورت مغایرت هر پرونده ثبت نامی با این بند، ثبت نام کان لم یکن تلقی شده و پول پرداختی عینا مسترد خواهد شد.
  • انتخاب کد نمایندگی در زمان ثبت نام الزامی نیست و مشتری بعد از اتمام ثبت نام امکان انتخاب کد نمایندگی را خواهد داشت. در صورت عدم انتخاب کد نمایندگی بر اساس آدرس محل سکونت مشتری عمل خواهد شد.
  • این شرایط فروش از روز دوشنبه آغاز خواهد شد و تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت.

همچنین این شرکت در نظر دارد به زودی شرایط پیش فروش جدیدی را برای محصولاتی از قبیل هایما اس7، هایما اس5، اچ30 كراس، دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژ، پژو207 دستی و وانت آريسان ارائه کند که این شرایط فروش بدون محدودیت‌های معمول بوده و مشتری از امکان یکبار صلح برخوردار خواهد بود.

موعد تحویل در نظر گرفته شده برای پیش فروش این محصولات مرداد تا دی ماه سال آینده خواهد بود و قیمت محصولات بر اساس قیمت روز شرکت محاسبه خواهد شد و مابه التفاوت آن پس از کسر سود مشارکت از وی دریافت می‌شود.

طبق شنیده‌ها از این شرکت به نظر می‌رسد که ظرفیت در نظر گرفته شده برای این پیش فروش بالا خواهد بود و تعداد زیادی از مشتریان امکان ثبت نام خواهند داشت که نشانه نزدیک بودن اعلام قیمت جدید محصولات این شرکت است. البته این شرکت هنوز پیش فروشی برای محصولاتی از قبیل سمند، پژو 206 و …. ارائه نکرده که مشمول قیمت گذاری شورای رقابت هستند.

نکته قابل توجه در مورد پیش فروش این شرکت بازگشت تخفیف خرید ایرانی است که پس از مدت‌ها به شرایط فروش این شرکت بازگشته است. مشتریان این شرکت برای دو محصول دنا و هایما تخفیف 150 تا 600 هزار تومان خواهند داشت که نسبت به موعد تحویل هر کدام از خودروها متفاوت است.

همچنین پیش پرداخت لازم برای هر کدام از خودروها متفاوت بوده و کمترین مبلغ لازم برای ثبت سفارش برای خودروی آریسان بوده که نیاز به پرداخت 18 میلیون تومان داشته و خودروهایی مثل هایما اس 7 با دو مرحله پرداخت چیزی در حدود 73 میلیون تومان باید واریزی داشته باشند.

تنها خودروی با موعد تحویل سال جاری مربوط به وانت آریسان است که با موعد تحویل بهمن 97 ارائه می شود که شرایط فروش فوری آن نیز برقرار است. مابقی خودروها با موعد تحویل مرداد تا اسفند 98 قابل سفارش هستند که هر کدام از موعد تحویل‌ها دارای ظرفیت محدودی هستند.

 

همچنین به جز وانت آریسان که صرفا در رنگ سفید قابل سفارش است، مابقی خودروها با تنوع رنگ قابل سفارش بوده و محدودیتی برای آنها نیست. کمترین سود مشارکت در این شرایط فروش 15 درصد و بالاترین نرخ نیز متعلق به موعد تحویل اسفند 98 بوده که با رقم 18 درصد به پیش پرداخت مشتریان قابل تخصیص است. سود انصراف نیز اغلب در حدود 2 الی 3 درصد پایین تر از نرخ سود مشارکت تعیین شده است.

این شرایط فروش نیز همانند شرایط فروش فوری از روز دوشنبه آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا